Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:25:53 GMT

وزارت دفاع در مقابله با کرونا فعالانه عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۱۱۵

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور روز دوشنبه از اقدامات پیشگیرانه و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقابله با ویروس کرونا بازدید و از زحمات جهادگونه محققان و پژوهشگران قدردانی کرد.

وی با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند: «ما انتظار کار ۱۰ برابری و حتی بیشتر از شما داریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این بیان امروز با ظرفیت‌هایی که در حوزه تحقیقاتی دانشگاه دیدم، دانشگاه می‌تواند کار علمی چندین برابری را در پایان سال به نتیجه برساند و شاهد تحقق شعار سال و نوعی جهش تولید در کارهای تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر باشیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به روایت "العلمُ سلطان" و اینکه آنچه تولید قدرت و اقتدار می‌کند علم و دانش است، ادامه داد: هرکجا که بحث اقتدار وزارت دفاع مطرح باشد پایه‌های آن باید از دانشگاه آغاز شود و در کارهای تحقیقاتی کمک حال صنعت باشد.

آقاجانپور بیان کرد: کار دانشگاه علی‌القاعده تولید انبوه نیست بلکه کار علمی و آزمایشگاهی انجام می‌دهد و کار تولید انبوه را به بخش‌های دیگر واگذار می‌کند. اما در اینجا دانشگاه براساس دغدغه‌هایی که دارد با آماده‌سازی ۳۰ هزار بطری محلول ضدعفونی و یکصد هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده محیطی وارد عرصه تولید شده است و علاوه بر تامین نیازمندی‌های خود نیاز بخش‌های مختلف کشور را تامین کرده است که جای بسی قدردانی دارد.

وی با بیان آنچه برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به عنوان کار جهادی قلمداد می شود گفت: مدیریت انقلابی وجهادی بدان معناست که در جایی که احساس کردید باید وارد میدان شوید به سرعت وارد شده و در حوزه‌های صنعتی و تولیدی با تغییر خط تولید و حتی تولید انبوه با تهدیدها مقابله کنید، اینها انتظاراتی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شما دارند و خوشبختانه شما به خوبی آن را به انجام رساندید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره گفت: برداشت گل محمدی از ۴ هزار و ۵۰۰ بوته گل محمدی در مساحت پنج هکتار از بوستان‌های گل محمدی در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شهید امید اکبری نیسیانی و محوطه و فضای سبز این مرکز آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ تُن گل محمدی ارگانیک برداشت و برای تولید گلاب به کارگاه منتقل شود.
محمدرضا معصومی افزود: استفاده از نظام کشاورزی ارگانیک یعنی مصرف کود‌های آلی و استفاده از روش‌های به‌زراعی به‌جای مصرف کود‌های شیمیایی موجب افزایش کیفیت محصول گل محمدی مرکز در مقایسه با مکان‌های دیگر شده است.
وی پیش بینی درآمد این مرکز را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: به‌واسطه شرایط اقلیمی برداشت گل از نیمه فروردین آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و به دلیل باردهی سریع، نگهداری آسان و درگیری کمتر با آفات می‌تواند درآمد بیشتری را برای مرکز به همراه داشته باشد، همچنین به صورت خشک شده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد یا از آن گلاب و اسانس استحصال شود.
معصومی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با چالش فرآوری مواجه بوده که امسال به همت کارکنان با خریداری تجهیزات و راه‌اندازی کارگاه گلاب‌گیری، زنجیره ارزش گل محمدی تکمیل شد.
وی، هدف از کشت این محصول را ایجاد اشتغال، کسب درآمد غیرشهریه ای، مصرف کم آب، توسعه و ترویج کشت گیاهان دارویی در منطقه و درنهایت زیباسازی فضای سبز و محوطه دانشگاه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی