Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به تحریم‌های آمریکا از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جهان درگیر بحران همه‌گیری کرونا است و آمار مبتلایان به این بیماری ساعت به ساعت افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران نیز مانند بقیه کشورها به دنبال حفظ جان شهروندان خود است و علاوه بر دولت، مردم نیز برای مقابله با این بیماری خطرناک، بسیج شده‌اند.

در این میان ایالات متحده آمریکا همچنان به دشمنی خود با ایران ادامه می‌دهد و علاوه بر پافشاری بر سیاست فشار حداکثری، در بحبوحه این بحران، تحریم‌های جدیدی را هر چند روز یک بار علیه ایران اعلام می‌کند.

این تحریم‌ها مردم ایران و سلامتی بیماران را مستقیماً هدف گرفته‌اند و از این رو اعتراض همه جانبه به آن ضرورت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

جمعی از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در اعتراض به این تحریم‌ها و تشدید آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا با امضای یک طومار چند زبانه، اعتراض خود به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا را که جنایت علیه بشریت نیز هست، اعلام کنند.

این طومار در نشانی اینترنتی  http://www.corona2plus.com  قابل دسترس است و افراد می‌توانند با وارد کردن نام و ایمیل خود، آن را امضا کنند.

علاوه بر پوسترهایی نیز برای نشر در شبکه‌های اجتماعی در نشانی  http://www.corona2plus.com/Corona2/En/Content/9/0  قرار دارد تا به صورت تصویری نیز مخالفت مردم با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نشان داده شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی آمریکا تحریم ها اعتراض تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید

رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر هدف تحریم‌های گوناگون واشنگتن قرار دارد، گزارش داد آمریکا برای وضع تحریم‌های تازه علیه تهران به مشکل خورده و گزینه‌های محدودی دارد که آن‌ها هم تبعات زیان‌باری برای کاخ سفید به دنبال خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، دستیاران «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی تحریم‌های اقتصادی تازه‌ای را علیه تهران وضع کنند، اما کارشناسان بر این باورند که کاخ سفید برای دستیابی به این هدف تنها چند راه محدود دارد که به درگیری با چین یا افزایش بهای نفت منجر نشود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یک‌شنبه از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

آمریکا و متحدانش اعلام کرده‌اند از اقدام نظامی علیه ایران حمایت نمی‌کنند، اما قصد دارند با وضع تحریم‌های اقتصادی و دیپلماتیک، ایران را «منزوی» کرده و فشار‌هایی را بر تهران تحمیل کنند.

روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با اشاره به اینکه ایران همین حالا هم یکی از تحریم‌شده‌ترین کشور‌های جهان است، بسط‌دادن تحریم‌ها به خریداران نفت ایران در چین را یکی از گزینه‌های محدود دولت آمریکا برای تحریم مضاعف ایران دانست.

این در حالی است که وزیر خزانه‌داری آمریکا و دیگر مقامات دولت بایدن در ماه‌های گذاشته در سفر‌های متعدد به چین سعی داشته‌اند روابط میان واشنگتن و پکن را بهبود بخشند. حال در صورت تحریم روابط نفتی ایران و چین، احتمال دارد خشم پکن برانگیخته شده و تمام رشته‌های کاخ سفید برای احیای روابط با چین پنبه شود. از سوی دیگر، تحریم فروش نفت ایران به چین می‌تواند موجب افزایش بهای نفت جهانی شود و این در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، برای کاخ سفید خوشایند نیست.

بااین‌حال، مقامات آمریکایی اذعان کرده‌اند اگر واشنگتن می‌خواهد درآمد‌های نفتی ایران را قطع کرده یا به میزان محسوسی کاهش دهد، راهی جز تحریم شرکت‌های چینی ندارد. «باب مک‌نالی» رئیس یک شرکت مشاوره در حوزه انرژی گفت تحریم بانک‌های چین به دلیل تسهیل خرید نفت از ایران می‌تواند تولیدات نفتی در جهان را ۱.۵ میلیون بشکه کاهش دهد. این امر ممکن است بهای هر بشکه نفت را به بیش از ۱۰۰ دلار افزایش دهد و این برای دولت بایدن یک کابوس خواهد بود.

این تحلیلگر گفت: «بایدن نمی‌تواند از پس تبعات تحریم نفت ایران برآید. شاید آن‌ها چند اقدام نمادین انجام داده و چند شرکت را تحت‌فشار بگذارند، اما احتمالا فراتر از این نخواهند رفت.»

مدیرعامل یک اندیشکده متمرکز بر امور بین‌الملل و دیپلماسی اقتصادی در انگلیس به واشنگتن‌پست گفت: «ما اساسا از نوامبر ۲۰۱۸ حداکثر فشار را بر ایران وارد آورده‌ایم و کار بیشتری نمی‌توان انجام داد. این واقعا مشکل فشار حداکثری است؛ اینکه شما در موقعیتی قرار می‌گیرید که ناگهان آنچه فکر می‌کردید تنها به سیاست ایران مربوط می‌شود، دیگر فقط به ایران محدود نخواهد شد.»

دیگر خبرها

  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی/ افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است