Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد براساس جمع بندی نظرات معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا شهریور ماه تمدید شد و ترم تابستانی نیز برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایرنا از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی امروز دوشنبه تشکیل جلسه دادند و به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از فراگیری بیشتر آن تصمیم‌هایی اتخاذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر شد ادامه کلاس‌ها به صورت مجازی تا پایان شهریورماه ۹۹ ادامه یاید. بر همین اساس ترم تابستانی برگزار نخواهد شد.

همچنین واحدهای نظری حدالامکان به صورت مجازی برگزار شده و واحدهای عملی و کارآموزی در تابستان برگزار می‌شود. مدت واحدهای کارآموزی پزشکی نیز از یک ماه به ۲۰ روز کاهش یافت.

در این جلسه مقرر شد آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی لغو و ارتقای مقطع براساس سوابق تحصیلی انجام شود. برگزاری آزمون دستیاری و گواهینامه نیز در تابستان انجام خواهد شد. زمان برگزاری آزمون دستیاری، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی نیز در تابستان اعلام می‌شود. همچنین آزمون‌های درون بخشی، لاگ بوک و معیارهای اخلاق حرفه‌ای جایگزین آزمون ارتقاء در سال ۹۹- ۹۸ می‌شود.

در ادامه مصوبات این جلسه آمده است: شرط دفاع از پایان نامه برای آزمون‌های گواهینامه و دانشنامه حذف شود. جلسات دفاع تا پایان نیمسال دوم به صورت مجازی برگزار شود.

این در حالی است که برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری منوط به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است و باید تا آن زمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها برای برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی با بهترین کیفیت همت کنند.

طبق آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور در روز یکشنبه، تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۲ هزار و ۶۴۰ نفر بر اثر این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031bE

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علوم پزشکی صورت مجازی دانشگاه ها علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • فرآیند ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شروع شد