Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاکرمی با بیان اینکه رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی فردا سه شنبه در شهر ایلام برگزار می شود، گفت: سپاه با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۱۱ فروردین) در نشست خبری اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی در این استان، اظهار کرد: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی فردا سه شنبه با تمام ظرفیت های سپاه و بسیج استان و با همکاری قرارگاه نجف، نیروی زمینی سپاه و ستاد استانی مقابله با کرونا در دو حوزه روانی و ضدعفونی معابر و اماکن شهر ایلام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه شهرهای چوار و ایوان نیز هدف برگزاری این رزمایش هستند، افزود:  این رزمایش در شهرستان دره شهر نیز برگزار می شود اما هدف اصلی اجرای این رزمایش شهر ایلام است که با مشارکت نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول(ص) جوانرود، لشکر ۲۹ نبی اکرم(ص)، تیپ مردم پایه امیرالمومنین(ع)، تیپ انصارالحسین(ع) همدان، گروه ۱۴۳ امام علی(ع)  و گروه توپخانه ۶۲ مومنون نیروی زمینی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۶۰ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند، یادآور شد: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی در استان ایلام با مشارکت ستاد ملی مقابله با کرونا در استان در دو حوزه عملیات روانی  و ضدعفونی اماکن در سطح معابر، ورودی و خروجی، ادارات، بانک ها، کوچه و خیابان ها، نانوایی ها و تمامی منافذی که احتمال آلودکی به کرونا را دارند، انجام می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه بسیج نقش بسیار بزرگی در انجام این رزمایش دارد، یادآور شد: شهر ایلام تقسیم بندی و بلوک بندی شده است و از تمام ظرفیت های موجود در راستای ضدعفونی و گندزدایی شهر ایلام استفاده می شود و انتظار می رود که مردم در زمان اجرای این رزمایش در خانه بمانند و با عوامل برگزاری رزمایش همکاری لازم را داشته باشند.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه این رزمایش فردا سه شنبه ساعت ۸ صبح از محل فرودگاه شهدای ایلام با ساماندهی تجهیزات، خودروها و امکانات آغاز می شود، گفت: خوشبختانه آمارهای استان ایلام در زمینه بهبودیافتگان افراد مبتلا کرونا در استان ایلام نسبت میانگین کشوری  از وضعیت مطلوبی برخوردار است که حاصل تلاش و مجاهدت همه عوامل ستاد مبارزه با کرونا به ویژه مدافعان سلامت است.

 

وی با تاکید بر  ضرورت همراهی مردم استان در زمینه همکاری با کاهش میزان ترددها در سطح شهرها و بین شهرهای استان، یادآور شد: بهترین راه کنترل و مهار ویروس کرونا، عدم حضور در اماکن و معابر عمومی بوده و لازم است که مردم در این زمینه همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند تا هر چه سریعتر بر این ویروس منحوس فائق آییم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیولوژیکی رزمایش سپاه دفاع ایلام برگزار می شود استان ایلام شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

به گزارش مشرق، بیش از ۴۰۰ سرباز از ارتش و لشکر دوم تفنگداران دریایی کره جنوبی در رزمایشی شرکت کردند که در نزدیکی مرز کره شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، هدف این رزمایش «بهبود عملیات مشترک» توسط ارتش و تفنگداران دریایی این کشور و «افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهدید کره‌ شمالی» بود.

در اوایل ماه میلادی جاری هم در پی یک آزمایش موشکی در کره شمالی، رزمایشی سه‌جانبه توسط آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برگزار شد که در آن از بمب‌افکن‌های استراتژیک «بی-۵۲» استفاده شد.

کره شمالی در سوم آوریل از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک «هواسونگفو-۱۶بی» خبر داد؛ یک موشک بالستیک میان‌برد جدید با سوخت جامد که به یک کلاهک مافوق‌صوت جدید مسلح است. با برگزاری تمرینات نظامی منظم و متقابل توسط دو کره، واشنگتن، سئول و توکیو علیه پیونگ‌یانگ صف‌آرایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد