Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:52:40 GMT

طرح «نسیم مهر رضوی» در سمنان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۳۴۷

طرح «نسیم مهر رضوی» در سمنان اجرا شد

طرح «نسیم مهر رضوی» با هدف ایجاد روحیه معنوی بین کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان و با رویکرد قدردانی از کارکنان این بیمارستان اجرا شد.

فرج‌الله وفادار، مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان عنوان کرد: با مدیریت تولیت آستان قدس رضوی و بنیاد برکت امام رضا (ع)، غذای متبرک رضوی در بیمارستان کوثر سمنان طبخ و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفادار ادامه داد: علاوه بر بیماران، تمام کادر درمانی ازجمله پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و همچنین مرکز نقاهتگاهی بیماران از غذای تبرکی امام رضا (ع) بهره‌مند شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان همچنین از توزیع بسته‌های متبرک نمک، نبات، گلاب و حرز امام رضا (ع) بین کادر درمان و بیماران کرونا خبر داد و گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان سمنان ضمن گرداندن پرچم متبرک بارگاه منور و آقا امام رضا (ع) بین بیماران کرونایی بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان، سلامتی و بهبودی آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.

وفادار تصریح کرد: در خلال این برنامه معنوی، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل بیمارستان کوثر سمنان، مسؤول جشن‌های زیر سایه خورشید استان و مسؤول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا، جمعی از پزشکان، پرستاران و بهیاران برگزار و از زحمات کارکنان بیمارستان تقدیر شد.

وی مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و توسل به حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی و تقدیر از هشت نفر از خط‌شکنان مبارزه با کرونا در بیمارستان کوثر را از دیگر برنامه‌های اجرای شده در طرح «نسیم مهر رضوی» برشمرد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان افزود: بنا داریم در روزهای آتی، این طرح را در شهرستان‌های دامغان و گرمسار به اجرا درآوریم.

انتهای پیام/74006/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان بیمارستان بیماران درمان بیمارستان کوثر آستان قدس رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود