Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:32:39 GMT

دگرگونی کامل مدیریتی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۳۸۹

دگرگونی کامل مدیریتی در استقلال

احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال از وزارت ورزش حکم گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس هیئت مدیره سابق استقلال که پیش از این در وزارتخانه ورزش به عنوان معاونت کل استعدادیابی فعالیت میکرد و پست های مختلفی از جمله مدیریت باشگاه بانک سرمایه و همچنین ریاست اداره کل تربیت بدنی استان مازندران را برعهده داشته، حالا مهم ترین شغل زندگی طولانی حرفه ای اش در ورزش ایران را از وزیر ورزش دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمد سعادتمند جانشین علی فتح الله زاده خواهد شد که به دلیل بیماری کرونا بعد از انتصاب به سمت مدیرعامل، به ساختمان باشگاه در سعادت آباد رفت اما با گذشت چند روز و با بررسی شرایط و اوضاع و با شیوع بیماری کرونا در کشور، از پستی که به آن بسیار هم علاقه داشت کنار کشید تا راه برای بازگشت احمد سعادتمند که سال گذشته از  ریاست هیئت مدیره کنار رفته بود، باز شود.

 

سعادتمند که در ابتدای سال  برادر خود را نیز از دست داده بود، از روز دوم فروردین کارش را در تهران آغاز کرده و با رایزنی ها و لابی های مختلف، در نهایت حکم خود را به عنوان مدیر دریافت کرد تا استقلال پس از ماه ها صاحب مدیرعامل مستقری شود که قرار است مسائل مختلف و در هم پیچیده باشگاه را در روزهای آینده حل کند.

در شرایطی که بزرگترین مشکل استقلال در ماه های گذشته مالی بوده است، سعادتمند با همراهی اسپانسری که قول تزریق 15 تا 20 میلیارد را به باشگاه داده، وارد عرصه شده و قصد دارد به سرعت پرونده های ملتهب کنونی این باشگاه را با پرداخت جریمه ها حل کند. او در گام اول باید به مسئله پرونده های خارجی بپردازد و سپس بحث پرداخت به ستارگان خارجی فعلی و همینطور بازیکنانی که از دریافتی های خود راضی نیستند را سامان دهد.بازیکنانی که به دلیل عدم پرداخت حقوق از طرف باشگاه در شب عید هفته گذشته پست های هماهنگی علیه مدیران باشگاه منتشر کردند.

 

انتصاب سعادتمند در حالی است که دو عضو قدیمی تر هیئت مدیره باشگاه خلیل زاده و موسوی که به همراه حجت  نظری و خود سعادتمند 4 عضو هیئت مدیره بودند (که این هم از نظر آئین نامه اشکال دارد) بعد از اختلافات شدیدی که در حین کار برای استقلال بینشان پیش آمد،به این نتیجه رسیده‌ بودند که باید ائتلاف کنند تا خود سکان  استقلال را در دست داشته باشند اما هر یک از این دو مشکلاتی دارند که باعث شد کار سعادتمند با همراهی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش تسریع شود و او به عنوان مدیرعامل جدید استقلال حکم بگیرد.


حالا وزارت ورزش باید دو عضو جدید به باشگاه اضافه‌ کند و کار تیم جدید آغاز شود.

استقلال تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند احمد سعادتمند هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد