Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:28:31 GMT

جلسه کمیته تغسیل و تدفین اموات کرونایی در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۴۰۷

جلسه کمیته تغسیل و تدفین اموات کرونایی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تغسیل و تدفین اموات کرونایی با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و مسئولین حوزه‌های علمیه و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج طلاب استان در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

نماینده محترم ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه، تشکر و خدا قوت خدمت دستگاه‌های مرتبط و فعال در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، گفت: با توجه به بحران شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلاتی که برای جامعه و کشور ما به وجود آورده است، متأسفانه تعدادی از هموطنان و هم استانی‌های ما دچار این بیماری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی افزود: لازم است که همه دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی در استان برای مقابله با این پدیده شوم فعالیت شبانه روزی داشته و مردم نیز برای شکست این بیماری با مسئولین همکاری نمایند.

وی با اشاره به کفن و دفن اموات با فوت ناشی از کرونا و فتوای مقام معظم رهبری، گفت: باید امکانات لازم و ابزار مخصوص برای کفن و دفن این اموات وجود داشته باشد و اگر امکانات فراهم نشود از سایر روش‌ها مثل تیمم و غیره استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری زمینه ایجاد سردخانه مختص این بیماری و تغسیل اموات را فراهم نمایند.

حجت الاسلام حسینی گفت: همچنین متولیان باید امکانات لازم از جمله لباس‌های مخصوص برای افرادی که داوطلبانه نسبت به کفن و دفن اموات اقدام می‌نمایند را تهیه کرده و اداره کل تبلیغات اسلامی هماهنگی لازم را برای حضور طلاب داوطلب برای تغسیل اموات و کفن و دفن آنها را فراهم نمایند.

وی، حجت الاسلام افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مسئول پیگیری این موضوع معرفی کرد.

کد خبر 4888963

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران ضدعفونی تردد وسایل نقلیه حجت الاسلام کفن و دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • اتهامات تتلو اعلام شد
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد