Web Analytics Made Easy - Statcounter

گذری از تلخ و شیرین زندگی دلنوشته‌ای از پرستار داوطلب خرم‌آبادی و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت به بیماران کرونا بوده که به همکاران سپیدپوش و مردم کشورش تقدیم کرده است.

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ مانند آن سه سالی که فلج بودم و معلولیت داشتم، راه‌رفتن تند آرزویم بود، تندراه‌رفتنی که 26 سال با من بود و من هیچ‌گاه آن را به رسميت نشناخته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم... کرونا هم بالاخره بساطش را جمع می‌کند و می‌رود؛ نه از ایران که از این کره کوچک خاکی.

کرونا بیش از هر چیزی یاد ما انداخت که این دنیا چقدر کوچک است و خوشی و ناخوشی‌های ما آدم‌ها تا چه اندازه وابسته به‌هم.

کرونا بالاخره می‌رود. نمی‌دانم هزینه درس‌هایی که به ما داد، جان چند نفر از مردم عزیز و سپیدپوشان غیور میهنم را خواهد گرفت، اما من درس خودم را گرفتم. قدر این زندگی نازدانه را بدانیم، قدر احساس قشنگ پرستارانی که بی‌منت از جانشان مایه می‌نهند را بدانیم.

زندگی هیچ‌گاه راحت نبوده، جنگ‌ها، نرسیدن‌ها، چشم درآوردن‌ها و تجاوزها... شاید به روی خودمان نیاوریم، اما زندگی را حتی با تمام تلخی‌ها و سختی‌هایش  دوستش داریم...

گر نگهدارِ من آن است که خود می‌دانم، شیشه را در بغلِ سنگ نگه می‌دارد...

خدای من مراقب همه ما باش تا بتوانیم خالصانه و صادقانه خدمت کنیم.

#کرونا را شکست می‌دهیم

نرگس لطیفی‌نیا دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و پرستار شاغل در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله مدنی خرم‌آباد

لطیفی‌نیا شاغل در مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی داوطلب خدمت به بیماران کرونا بود که به جمع پرستاران خدمت‌رسانی در بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهدای عشایر پیوست و اکنون در حال خدمت به بیماران است.

او به‌دلیل شرایط خاص و ضعف عضلانی که هنوز با خود دارد و فقط  کار اداری انجام می‌دهد با این وجود درخواست عاشقانه و داوطلبانه‌اش برای خدمت به بیماران کرونایی پذیرفته شد. 

لطیفی‌نیا دانشجوی پرستاری بهمن سال ۱۳۹۴ واحد دزفول بر اثر حادثه تصادف (در حالی که سه روز از ترم ۷ او گذشته بود) دچار ضایعه نخاعی و فلج کامل اعضای تحتانی شد. وضعیت جسمانی و مشکلات روحی لطیفی‌نیا موجب شد که او مدت دو سال نتواند به تحصیل ادامه دهد.

وی با لطف خداوند و تلاش و پشتکار خود توانسته سلامتی‌اش را بازیابد و پس از بهبودی به تحصیل در رشته مورد علاقه خود که از آن بازمانده بود بازگردد و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود فارغ‌التحصیل شود و بعد از گذراندن دروس عملی در ترم ۸ فارغ التحصیل و وارد عرصه خدمت به مردم شد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دلنوشته تلخ و شیرین زندگی دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به بیماران بیماران کرونا لطیفی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست