Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در ارتباط تصویری با رئیس جمهور گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی ۱۸ جلسه ستاد استانی برگزار شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با شیوع کرونا افزود:۲ هزار و ۳۰۰ تخت بیمارستانی برای شرایط حاد احتمالی آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی افزود:اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث بهبود شاخص های درمانی در این استان قابل تقدیر است. متوسط برخورداری از تخت بیمارستانی در استان زیر یک درصد بود که اکنون به ۱.۶ درصد رسیده است.

او افزود:از سفر سال گذشته هیات دولت به استان تا به امروز ۹۰۰ تخت بیمارستانی به مجموع تخت های استان اضافه شده است. در حال حاضر نیز ۶۵۰ تخت بیمارستانی نیز آماده افتتاح و ۱۰۰۰ تخت دیگر نیز در دست احداث است.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی تخت بیمارستانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد جوانی جمعیت آذربایجان غربی افزود: باید تلاش شود تا با جدیت اولویت‌های تمهید شده در این ستاد پیش برود.

وی اضافه کرد: تولید برنامه آموزشی تخصصی برای جامعه هدف از جمله مدارس و دانشگاه‌ها نیز در این خصوص بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت، برنامه راهبردی بلندمدت در کشور است، ادامه داد: باید دراین خصوص برنامه مستمری باشد که با مخاطب ارتباط برقرار کند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: لازم است برنامه ثابت هفتگی در صداو سیمای استان پیرامون جوانی جمعیت و فرزند آوری اجرا و همچنین مسائل مربوط به آن از طریق کارشناسان و کنشگران اجتماعی بررسی شود.

معتمدیان اظهار کرد: همچنین برای انعکاس در شبکه‌های مجازی نیز باید تولید محتوا کرده و از ظرفیت جوانان انقلابی، نخبگان و دانشگاهیان استفاده شود و به عبارتی این موضوع به مردم و جریانات مردمی واگذار شود.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش در این زمینه گفت: در بحث آموزش از طلاب خواهر و برادر و همچنین دانشگاهیان در جهت تبیین و دنبال کردن دیدگاه‌های حاکمیتی و نظام در خصوص برنامه جوانی جمعیت استفاده شود.

وی افزود: سخنرانانی در مدارس و دانشگاه‌ها به تبیین دیدگاه‌های حاکمیتی و نظام اسلامی بپردازند و درمساجد نیز از روحانیان خواهر و برادر استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم اعطای تسهیلات و حمایت‌های معیشتی به جامعه هدف تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه تکالیف نهادهای مسؤول مشخص است که باید طبق آن، برنامه ریزی و اجرا کرد.

سختگیری‌های بی مورد در اعطای وام برداشته شود

معتمدیان با بیان اینکه یکی از نارضایتی‌هایی که وجود دارد، نارضایتی از بانک‌ها در اعطای وام است، اظهار کرد: اگر خدمت می‌کنیم، باید خدمتمان بی منت باشد و نارضایتی ایجاد نکند.

وی تاکید کرد: دربرخورد با ارباب رجوع باگشاده رویی برخورد شود و سختگیری‌های بی مورد کنار گذاشته شود؛ اغلب مراجعه کنندگان در این بخش دهک‌های پایین جامعه هستند نباید هرکدام برای یک وام چندین مرتبه به بانک مراجعه کرده و رفت و آمد کنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نظارت درون سازمانی بر نظارت برون سازمانی ارجح است و چهارچوب‌ها و منشورهای اخلاقی حکومت ما حکومت مردم سالاری دینی است.

وی در خصوص تخصیص زمین هم تاکید کرد: واگذارای اراضی به متقاضیان واجد شرایط صورت گیرد و دراین خصوص با جدیت عمل شود.

کد خبر 6081520

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران