Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش تسنیم، آمارهای جدید نشان می دهد ابتلا به ویروس کرونا در جهان باعث مرگ بیش از 34 هزار نفر شده و در سراسر جهان بیش از 723 هزار نفر را مبتلا کرده است.

از لحاظ شدت ابتلا آمریکا با بیش از 142 هزار فرد مبتلا به بیماری کووید-19 در صدر جدول قرار دارد و پس از آن کشورهای ایتالیا (97689)، چین (81470)، اسپانیا (80110)، آلمان (62435)، فرانسه (40147)، ایران (38309)، انگلیس (19522) و سوئیس (14829) قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از حیث مرگ و میر ایتالیا با 10779 نفر در رتبه اول و پس از آن اسپانیا با 6803 نفر در جایگاه دوم در فهرست جهانی قرار دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری سالک در دامغان کنترل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خرسندی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بهداشتی و درمان دامغان به میزبانی فرمانداری شهرستان بیان کرد: خوشبختانه آمار مبتلایان به بیماری سالک در دامغان سال گذشته به ۹ نفر رسیده است.

وی از کنترل بیماری سالک در دامغان خبر داد و افزود: هر چند بیماری سالک ریشه کن نمی‌شود ولی قابل کنترل است و تلاش می‌کنیم این آمار امسال به صفر برسد.

معاون بهداشت و درمان دامغان گفت اجرای عملیات مبارزه با جوندگان در حاشیه روستاها و شهرهای به همت نهادهای دولتی و دهیاران و رعایت بهداشت فردی و محیط مهمترین عامل در کاهش مبتلایان و کنترل این بیماری بوده است

خرسندی با بیان اینکه پشه‌های خاکی ناقل این بیماری از جوندگان به انسان هستند که باعث زخم شدید در بدن انسان می‌شود افزود: استفاده از پماد دافع حشرات، ونیز استفاده از پشه بند در شب، و پوشیدن لباس‌های آستین بلند بویژه در باغات و رعایت بهداشت از شیوع این بیماری جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6085629

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد