Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین قرار گرفت، آمده است: "یوم‌الله دوازدهم فروردین" به عنوان شاخص ملی و میزان و تراز انقلاب اسلامی و روز تحقق شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ایرانیان و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تعیین سرنوشت خود؛ به عنوان گوهری تابناک و گرانسنگ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: نهال انقلاب اسلامی که با نثارخون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه مهم ترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت، فراهم شد. و ساختار جدید سیاسی و اجتماعی، بر مبنای آرای اکثر مردم (۹۸/۲ درصد) تثبیت شد و رسما نظام جمهوری اسلامی را، ملت مسلمان ایران تأیید کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است. در یک کلام، دوازده فروردین روز فرقان است.
در این بیانیه یادآوشده است: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های سراسر نورانی اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب امام راحل به الگویی بی‌بدیل و نمونه ای کارا و اثر بخش در مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و مصداق اتم آن، آمریکای مستکبر و صهیونیست بین الملل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل، آزاده و آزادیخواه جهان به ویژه کشورها و دول اسلامی بدل گشته که پس از عبور موفقیت آمیز و امیدوار کننده از گردنه‌های سخت تاریخی؛ به فرموده مقام معظم رهبری هم اینک حساس و خطیرترین شرایط را در پیچ بزرگ تاریخی پیش رو داشته که باید با دوری از اختلاف و تفرقۀ معاندان و منافقان؛ و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست های کلان مدیریت جهادی در میدان عمل و پیاده سازی جهاد اقتصادی همراه با ایجاد جهش در تولید داخلی و ملی و حمایت از کار و سرمایه‌های ایرانی و اتکا به توان جوانانِ برومندِ مؤمنِ انقلابی و مدیریت هوشمندانۀ مسئولان در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و سیاسی و گذر از مشکلات موجود، به ویژه ویروس منحوس کرونا، به چشم انداز ایران اسلامی در افق سال ۱۴۰۴ وایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی«عجل الله تعالی فرجه الشریف» درگام دوم انقلاب نائل آییم .

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب شاخص کار و سرمایه مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم