Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@19:41:55 GMT

دلفیناریوم برج میلاد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۴۹۱۴

دلفیناریوم برج میلاد تعطیل شد

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد که فعالیت دلفیناریوم این مجموعه به‌صورت کامل متوقف و خاتمه قرارداد به پیمانکار مربوطه ابلاغ شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ادامه انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر نامساعد بودن حال کاسیا، روابط عمومی برج میلاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم ابلاغ خاتمه همکاری، بدلیل تعطیلات و شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیمانکار مربوطه جهت انتقال دلفین و شیر دریایی دلفیناریوم برج میلاد با مشکلاتی مواجه است که امید می رود با همکاری دوستداران و سازمان محیط زیست و سایر دستگاه های ذیربط این امر در اسرع وقت تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای بازدید کارشناسان سازمان محیط زیست و NGO های صاحب صلاحیت و سایر دستگاه های مرتبط از شرایط این دلفین و کمک به انتقال آن و تعطیلی این دلفیناریوم به منظور تغییر دائمی کاربری آن وجود ندارد.

در همین راستا،  روز یکشنبه دهم فروردین ماه مدیر کل دفتر حفاظت از زیست بوم های دریایی و سواحل دریایی به اتفاق تعدادی از کارشناسان سازمان محیط زیست با حضور در محل این دلفیناریوم ضمن بازدید از شرایط نگهداری، وضعیت جسمی و تغذیه این دلفین را بررسی نمودند و مقرر گردید تا برای تسریع در انتقال دلفین برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت پذیرد. 

در پایان این اطلاعیه، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرده است که مدیریت برج میلاد نیز همانند بسیاری از فعالان محیط زیست نگران وضعیت روحی و جسمی این دلفین بوده و با توجه به محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ای که در پی شیوع ویروس کرونا در جهان پیش آمده، جهت انتقال این دلفین و شیر دریایی توسط پیمانکار و تغییر دائمی کاربری این مجموعه، دست یاری همه فعالان و مدیران محیط زیست را به گرمی می فشارد.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: محیط زیست برج میلاد دلفیناریوم دلفین برج میلاد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید

حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط گیلان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی وزش باد گرم و کاهش رطوب هوا، مسافران و مردم استان تا حد امکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، مراتع و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان افزود: متاسفانه هر سال، با وزش باد گرم و سهل انگاری برخی افراد، شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق جنگلی و مراتع هستیم که گاهی این حوادث خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی از مردم خواست در صورت بروز هر مشکلی در محیط زیست و یا وقوع آتش سوزی، مورد را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/تغییر ساعت کار در لیالی قدر
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر بازدید از برج میلاد در شب‌های قدر
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس