Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ۶۷ درصد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این استان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در حاشیه بازدید از جاده‌های استان مرکزی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: با اقدامات انجام شده و همکاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی رتبه استان در زمینه ابتلا به ویروس کرونا از رتبه ششم به رتبه دهم افزایش یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹۶۰ هزار نفر معادل ۷۰ درصد جمعیت استان مرکزی توسط مرکزی بهداشت مورد رصد و غربالگری قرار گرفته‌اند و شرایط استان در این زمینه نسبت به سایر استان‌ها بهتر است.

استاندار مرکزی با یادآوری منع عبور و مرور خودروها از یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه در سطح شهرستان‌های استان گفت: برای جلوگیری از توقف و جریمه پنج میلیون ریالی وسایل نقلیه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیاز است مردم همکاری لازم را با مسوولان استان داشته و از تردد غیر ضروری با خودرو در سطح شهرستان‌های استان خودداری کنند.

آقازاده افزود: با توجه به فعالیت دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات استان مرکزی در روز یازدهم فروردین ماه، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شده‌است شماره پلاک و نام مالک خودروهای تردد کارکنان این نهادها به استانداری استان اعلام و مجوز تردد برای آنها صادر شود.

وی با یادآوری بازدید ۲۰ نقطه جاده‌های استان مرکزی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان افزود: در راستای اجرای این طرح ۹۰ درصد خودروهای غیر بومی توسط نیروهای سپاه، بسیج، پلیس راه، راهور و ارتش به مسیرهای کنار گذر و کمربندی شهرها هدایت می شوند.

استاندار مرکزی گفت: بازدید از جاده‌های شهرستان‌های کمیجان، ساوه و زرندیه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فردا یازدهم فروردین ماه در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک راستای اجرای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسن روشن پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال چندی پیش از ناحیه پا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

روشن پس از پست سر گذاشت عمل سنگینی که بر روی پای چپش صورت گرفت از بیمارستان مرخص شد، اما با گذشت ۴۸ ساعت به دلیل آمبولی کردن پای چپش به بیمارستان بازگشت.

وی در روز‌های گذشته زیر نظر پزشکان متخصص ژل ویژه‌ای را تزریق کرد تا لخته‌های خونی که در چند ناحیه از پایش به وجود آمده و خطرات زیادی را برای سلامتی اش به همراه داشت از بین رود.

خوشبختانه با بهتر شدن شرایط روشن و از بین رفتن درصد زیادی از لخته‌های خونی و برطرف شدن خطر از بیمارستان مرخص شد تا ادامه درمانش را در منزل ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • آنفلوانزا سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب می رساند
  • آنفلوانزا ممکن است سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب برساند
  • اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • خطر رفع شد؛ اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد