Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در این باره گفت: با اضافه شدن افراد جدید به لیست افراد مبتلا به کرونا، مجموع افرادی که در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند به عدد ۹۳ رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات افراد جدید مبتلا به کووید۱۹ را چنین عنوان کرد: از هشت مورد جدید شش نفر اهل دشتستان و یک نفر اهل تنگستان هستند که همگی با بیمارانی که چند روز گذشته نتایج آنان مثبت شده بود نسبت فامیلی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری با دعوت مجدد عموم مردم برای پرهیز از شرکت در تجمعات به‌ویژه مراسم ختم عنوان کرد: شرکت در مراسم ختم واقع در یک روستا در دشتستان موجب شده است تا ۵ عضو از یک خانواده که پدر و مادر خود را نیز براثر ابتلا به کرونا از دست‌ داده‌اند به این ویروس مبتلا شوند.

وی ادامه داد: یک مورد دیگر نیز  بانویی ۶۰ ساله و اهل بوشهر است که در چند روز گذشته نتیجه آزمایش دو فرزندش مثبت اعلام شد.

این مسئول با اشاره به بستری بودن ۶۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر افزود: از ۹۳ بیماری که تاکنون نتیجه آزمایش ابتلای آنان به کرونا مثبت اعلام‌شده است تاکنون ۷۴ نفر با بهبودی در مراقبت خانگی قرار دارند و در حال حاضر نیز ۱۳ بیمار در بیمارستان‌های استان روند درمانی خود را ادامه می‌دهند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با دعوت از مردم برای پاسخ‌گویی به تماس سامانه تلفنی ۴۰۳۰ گفت: همکاری همه‌جانبه مردم در قطع زنجیره انتقال ویروس مهم‌ترین رکن غلبه بر کووید۱۹ است.

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل رفت آمد و های بین‌شهری از مرم تقاضا داریم با در خانه ماندن یاری گر مدافعان سلامت باشند.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1370730

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: در اقدام خیرخواهانه خانواده زنده‌یاد فاطمه لشکری، ۵۰۰ جلد کتاب باارزش از کتابخانه شخصی آن را به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر راهب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای 79 باب کتابخانه عمومی است، اظهار داشت: این کتابخانه‌های عمومی به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

وی از اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه‌های عمومی بوشهر خبر داد و بیان کرد: خانواده زنده‌یاد فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی را به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، اضافه کرد: این خانواده بیش از 500 نسخه کتاب با ارزش را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرده است.

راهب، ترویج کتابخوانی را در همه سطوح را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در کتابخانه‌های عمومی علاوه بر خدمات کتاب‌محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود.

افسانه دارابی، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر هم با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، تصریح کرد: طی مراسمی به‌زودی، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آیین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر