Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وجود محدودیت‎ها برای بیماری کرونایی امکان حضور خادمان حرم رضوی در استان بوشهر وجود ندارد از این رو تصمیم گرفته شد خادمیاران هم استانی با حضور در مراکز درمانی از کادر پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه با این بیماری قدردانی کنند.

وی بیان کرد: از هم استانی‌ها نیز انتظار است با خواندن صلوات خاصه امام رضا از راه دور برای شفای بیماران و بویژه بیماران  دارای ویروس کرونا به طور ویژه دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی ادامه داد: امروز بیماران و کادر پزشکی بیمارستان‌های استان بوشهر در طرحی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ناهار را به نیت مهمانی امام رضا (ع) صرف کردند و علاوه بر احتزاز پرچم‌های آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها، هدایه‌های متبرکی نیز به بیماران و کادر درمانی استان هدیه شد.

وی گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها حدود ۱۰ نفر خادمیار در طرح نسیم مهر رضوی مشارکت کردند که برخی از شهرستان‌ها با حضور ائمه جمعه همراه شد.

جمالی اظهار داشت: امیدواریم با عزم مسئولان و اهتمام جدی مردم هر چه زودتر این بیماری برطرف و عموم مردم سلامتی خود بازیابند.

وی بیان کرد: در این مسیر هر کس به سهم خودش ایفای نقش می‌کند که بدون شک سهم کادر درمان از سایران بیشتر است و باید با جدی گرفتن نکات پیشگیرانه و ماندن در خانه بار تحمیل شده بر دوش آنها را کاهش دهیم.

جمالی در بخش دیگری گفت: مشارکت‌ با کارگاه‌های جهادی برای تولید ماسک و ضدعفونی معابرشهری از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی در استان بوشهر است.

از ۹۳ بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۷۴ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان دوره درمانی خود راسپری می‌کنند و ۶ نفر جان باخته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر امام رضا بیمارستان ماسک مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.
مهرداد شریفی افزود: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.
شریفی گفت: ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

دیگر خبرها

  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • طنین «حیدر حیدر» در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی