Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: اصنافی که باید تعطیل شوند یا فعال باشند شامل سه گروه هستند؛ یک گروه از اصناف که باید حتماً به صورت کامل فعال و باز باشند که بتوانند مایحتاج  و خدمات ضروری مردم را پاسخگو باشند که حتی برای آنها محدودیت زمان کاری هم در نظر گرفته نشده و اگر بخواهند شبانه‌روز هم  می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: مردم در ارتباط با تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشند و از این طرح برداشت‌های دیگر نداشته باشند چرا که برنامه‌ریزی دقیقی در این رابطه انجام شده است.

بازار زابل پیش و پس از شیوع کرونا به روایت تصویر/ لبیک سیستانی‌ها به طرح فاصله‌گذاری اجتماعیدرصدی از مردم در سیستان و بلوچستان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنندزنگ خطر شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان به صدا در آمده است

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات کمیته اجتماعی مبارزه با ویروس کرونا کشور برخی از مشاغل  بدون باز کردن فروشگاه می‌توانند فروش الکترونیک داشته باشند یا طبخ غذای بیرون‌بر نیز می‌تواند فعالیت داشته باشد. آن دسته از واحدهای صنفی که مجاز هستند در این ایام خدمات‌رسانی کنند حتماً باید پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده که در غیر این صورت با آنها هم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

قاسمی گفت: در روز یکشنبه 10 فروردین گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط در زاهدان برگزار شد و به تعداد بیش از 100 واحد اخطار داده شد و 6 واحد صنفی که بدون توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به بازگشایی محل کسب کرده بودند با دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

انتهای پیام/392/ی

R7843/P1549/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان خدمات ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

مجید محبی  بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی مسدود ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۴۷ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان را به طور دقیق برآورد کنند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان