Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@14:12:03 GMT

۳۳ مصدوم و ۱۹ فوتی بر اثر حوادث جوی اخیر در هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۱۶۲

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اورژانس کشور، مجتبی خالدی با اعلام این آمار افزود: بر اساس حوادث جوی هفته گذشته که در ۱۳ استان رخ داد، ۹ استان نیاز به خدمات پیش بیمارستانی و امدادرسانی سلامت داشتند که در مجموع تعداد کشته شدگان، مفقودین و مصدومین این استان ها به ۴۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۵ نفر حادثه دیده در هفته گذشته، ۳۳ مصدوم مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم و خوزستان بوده است که سیستان و بلوچستان و هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین ۱۹ نفر فوتی مربوط به استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خوزستان بوده است که فارس با ۱۱ فوتی بیشترین آمار را داشته و مفقود شدگان نیز در استان‌های هرمزگان ۲ نفر و خوزستان یک نفر به ثبت رسیده است.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با شبکه خبر گفت: سازمان هواشناسی چند روز گذشته هشدار قرمز برای استان‌های جنوبی کشور صادر کرد.

­این مقام مسئول افزود: در دو روز گذشته، سازمان مدیریت بحران کشور تمام دستورالعمل ها، هشدار‌ها و آمادگی‌ها را به مسئولان مدیریت بحران استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان درخصوص وقوع سیلاب طی امروز و فردا اطلاع رسانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­ظفری گفت: سازمان مدیریت بحران از استانداران و فرمانداران که مسئول ستاد بحران در منطقه خودشان هستند، درخواست کرد تا دستگاه‌های امدادی، انتظامی، کمک رسان، اورژانس و پشتیبانی تجهیزات را در حالت آماده باش قرار دهند.

­سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه بارش‌ها از بامداد امروز در استان‌های جنوبی شروع شده است، افزود: این سامانه بارشی که از جنوب کشور وارد شده است بسیار قدرتمند بوده و براساس اخباری که دریافت کردیم روز گذشته در کشور عمان، ۱۲ نفر بر اثر این بارش‌ها و سیلاب جان باختند.

­ظفری به هموطنان توصیه کرد در این دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و سد‌ها و دهانه پل‌ها و تردد به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

­

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت