Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:33:31 GMT

کاهش محسوس ترددها در ورودی های شهر ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۱۹۱

کاهش محسوس ترددها در ورودی های شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل و پایش ورودی‌های ایلام از ۲ روز قبل شاهد کاهش محسوس ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر و اثر گذاری اجرای این طرح کاربردی در استان هستیم.

وی بابیان اینکه خروج خودروهای غیربومی و غیرساکن نسبت به روزهای قبل شدت بیشتری گرفته است، از افراد غیربومی خواست هرچه سریع‌تر به محل سکونت خود برگردند و سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ورودی‌های ایلام همچنان بر روی افراد غریبه و خودروهای غیر بومی بسته می‌باشد و اوضاع کاملاً در کنترل پلیس است.

سرهنگ کهزادی در پایان ضمن قدر دانی از اهالی رسانه و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع رسانی به موقع اخبار ترافیکی و اعلام ممنوعیت ترددها، موفقیت این طرح را در گرو مشارکت و همراهی مردم دانست.

کد خبر 4889073

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران ضدعفونی تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ محمد توحیدی   در نشست خبری، با اشاره به کاهش آمار سرقت و جرایم خشن در شهرستان افزود: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۰ درصدی جیب بُری و کاهش ۵۰ درصدی کیف قاپی در شهرستان بودیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار فقره پرونده در شهرستان تشکیل شد که از این تعداد، ۱۲۷۰۰ منجر به سازش شده است.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۶ هزار تماس با ۱۱۰ شهرستان، انجام شده که از این تعداد بیش از ۱۴۸ هزار مورد عملیاتی شد.

فرمامده انتظامی شهرستان ارومیه، امنیت را مؤلفه بسیار مهمی در جامعه دانست و گفت: احساس امنیت توسط مردم بسیار مهمتر از خود امنیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در خنثی سازی عملیات دشمن افزود: دشمن در فضای مجازی و رسانه ای با تولید محتواهای متنوع بدنبال تشویش اذهان عمومی جامعه است که اصحاب رسانه با انعکاس درست و به موقع اخبار در آگاه سازی جامعه و ایجاد آرامش می‌توانند بسیار اثر گذار باشند.

 

 

دیگر خبرها

  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است