Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از انسداد برخی از معابر این منطقه از تاریخ یازدهم لغایت شانزدهم فروردین ۹۹ خبر داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 از انسداد برخی از معابر این منطقه از تاریخ یازدهم لغایت شانزدهم فروردین 99 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معابر به شرح  زیر است :

- خیابان شمیم (ورودی بوستان چیتگر از سمت بلوار کوهک)

- معبر نسیم یک در بلوار کوهک

- تقاطع معبر 44 با خیابان طبیعت  واقع در بلوار دهکده

- بلوار میعاد از میدان دریاچه و تقاطع بلوار طبیعت

- ورودی بوستان چیتگر از  آزادراه تهران کرج (ورودی میدان دستواره )

مسدودشدن راه‌های منتهی به فشم و لواسان در روز طبیعت

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر