Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن صادقیان در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در یزد گفت: در آستانه رسیدن به ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی قوانینی تصویب شده که در شرایط شیوع کرونا لازم الاجراست.
وی افزود: طبق این قانون ترددها و ورودی و خروجی های استان یزد با جدیت بیشتر در حال کنترل است و فقط افراد ساکن روستاها می توانند وارد روستا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آنهایی که سفر رفته بودند سریعتر باید به محل زندگی برگردند،گفت: خروجی و ورودی روستاها و شهرها به ویژه در شهرستان تفت مسدود است و مردم برای سفر به آن مناطق دچار مشکل خواهند شد.
وی در خصوص طرح زوج و فرد گفت: در کمیته اجرایی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص راهکارهای کاهش تردد در سطح شهر پیشنهادات طرح زوج و فرد و محدودیت ساعتی تردد همچنین ممنوعیت تردد مطرح شد که در ستاد استانی مقابله با کرونا این موضوع به دلیل ضرورت تردد کادر درمان و کارکنان دولت در حال بررسی مجدد است.
وی افزود: مقرر شد نیروی انتظامی دستورالعمل ترافیکی برای تردد در شرایط شیوع کرونا وضع کنند.
صادقیان با بیان اینکه تخلفات رانندگی در این شرایط به چند مورد تقسیم بندی شده، گفت: مسافرت افراد خارج از استان به استان یزد، تردد در راه های فرعی بین شهری و روستایی، تخریب موانعی که از سوی پلیس در راه ها قرار داده شده و تردد زیاد در شهر جزو تخلف ها هستند که مجازات آنها توقیف خودرو تا یک ماه و جریمه ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
معاون امور عمرانی استاندار یزد اظهار داشت: پیامک اخطار برای خودروهای خارج از استان یزد که به استان مسافرت می کنند و برای خودرو های پرتردد در شهر ارسال می شود که امیدواریم برای کاهش جرایم موثر باشد.
وی با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: در این طرح برای همه ارگان ها وظایفی در نظر گرفته شده و شهرداری ها هم باید طبق این طرح نسبت به تعطیلی پارک ها و بوستان ها اقدام کنند به گونه ای که برق و آب بوستان ها و مراکز تفریحی و پارک ها قطع شود.
صادقیان توصیه کرد: در صورتی که مردم یک هفته موارد و توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی تر بگیرند می توانیم سریعتر از این بحران عبور کنیم و زنجیره بیماری را که فقط با عدم تردد قطع می شود، نابود کنیم.

46

کد خبر 1370688

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم