Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:26:54 GMT

کیت تشخیص کرونا ساخت وزارت دفاع به تولید انبوه رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۲۳۴

کیت تشخیص کرونا ساخت وزارت دفاع به تولید انبوه رسید

کیت تشخیص ویروس کرونای ساخت وزارت دفاع صبح امروز در ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی شد و به تولید انبوه رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کیت تشخیص ویروس کرونای ساخت وزارت دفاع صبح امروز در ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی شد و به تولید انبوه رسید.

این کیت توسط متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طراحی و تولید شده است که امروز صبح در ستاد کل از تولید انبوه آن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار عزیزی دلشاد مسئول اداره تحقیقات صنعتی ستادکل نیرو‌های مسلح وجه مهم تولید انبوه این کیت‌ها آمادگی نیرو‌های مسلح برای تهدید‌های زیستی مشابه است.

او با اشاره به جلسه کمیته فنی و تحقیقات قرارگاه امام رضا اظهارداشت: این کمیته پروژه‌های متعددی را پیگیری می‌کند که یکی از این موضوعات کیت تشخیصی بود که رونمایی شد.

سردار عزیزی دلشاد درباره مشخصات این کیت گفت: این کیت در زمان سه ساعت می‌تواند بیماری را با دقت بالا و خیلی خوب تشخیص دهد و می‌تواند تمام ژنوم‌های رایج دنیا را شناسایی کند.

مسئول اداره تحقیقات صنعتی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآورشد: نمونه تحقیقاتی این کیت قبل از اسفندماه و پیش از آنکه اولین نمونه بیماری کرونا در کشور شخیص داده شود آماده شده بود و از آن زمان تا کنون سیر مراحل تحقیقاتی خود را طی کرده و مجوز‌های لازم را کسب کرده و امروز آماده تولید انبوه است تا در اختیار مراکز درمانی قرار گیرد. 

او افزود: این کیت از نمونه‌های مشابه خود در دنیا چیزی کم ندارد و در مواردی هم امتیازاتی در صحت و دقت این کیت رویت شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کیت تشخیص کرونا کیت تشخیص ویروس کرونا کرونا کل نیرو های مسلح تولید انبوه وزارت دفاع رونمایی شد کیت تشخیص ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این مراسم در تبریز در پادگان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
در سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.
در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرز‌های ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • شتاب ابرقدرت‌های میکروالکترونیک در ساخت ریزتراشه‌های ۲ نانومتر
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی