Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان، گفت: جوی پایدار تا پایان هفته در اصفهان حاکم می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از استان، اظهار کرد: امروز بارش رگبار بهاری در نواحی غربی، شرقی و شمالی استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با خروج سامانه ناپایدار وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان از امروز تا پایان هفته به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود. هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از سمیرم با میانگین ۲۴.۱ میلی متر، شهرضا با میانگین ۷.۸ میلی متر، برزوک با میانگین پنج میلی متر، دهاقان با میانگین ۴.۶ میلی متر و ورزنه با میانگین دو میلی متر بوده است.

کد خبر 416850

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش های رگباری افزایش دمای هوا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خبر، از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری