Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جورزالیم پست، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» اقدام به خرید مقادیری از تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس کرده است.

به نظر می‌رسد که این خریدها در ادامه بحران کمبود اقلام مقابله با شیوع کرونا در مناطق اشغالی فلسطین باشد، اما نکته قابل توجه این است که برخی از این خریدها از کشورهایی صورت گرفته که به طور رسمی هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده خریدهای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی شامل ماسک و همچنین دستگاه‌های تولید اکسیژن و کیت‌های تشخیص کرونا بوده است.

در این گزارش تاکید شده که به دلیل امنیتی بودن این خریدها از کشورهای عربی که هفته گذشته صورت گرفته، تا کنون از انتشار این خبر جلوگیری شده بود و این خریدها به صورت مخفیانه و سری انجام گرفته است.

با وجود سانسور خبری در مناطق اشغالی فلسطین، اما آمار حاکی از تعداد بالای مبتلایان به کرونا در این منطقه دارد.

اخبار رسمی اعلام کرده‌اند که با مرگ ۳ نفر دیگر در مناطق اشغالی فلسطین طی چند ساعت گذشته شمار قربانیان ویروس کرونا در این منطقه به ۱۵ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرده بود که با ثبت ۴۰۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا شمار افراد مبتلا به این ویروس به ۳۸۶۵ نفر افزایش یافت و حال ۶۶ بیمار مبتلا به کرونا نیز وخیم است.

کد خبر 4889074

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کشورهای عربی ویروس کرونا موساد ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی شیوع کرونا ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران افغانستان روسیه سوریه فلسطین قربانیان کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پادگان دوفیف را در منطقه الجلیل الاعلی با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است که در پی حمله حزب‌الله، این تجهیزات ویران شده‌اند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

اخیرا یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد: حزب الله از هفتم اکتبر سال گذشته (۲۰۲۳) تاکنون فقط از ۵ درصد توان نظامی خود استفاده کرده است.

این منبع نظامی صهیونیست بیان کرد: همه روزه حزب الله سامانه‌های دفاعی اسرائیل را هدف قرار می‌دهد و از زوایای مختلف موشک شلیک و کمیت این موشک‌ها و مقدار مواد منفجره موشک‌هایی که روانه شمال می‌شود، تغییر می‌کند.

منبع مذکور از حملات موثر و دقیق موشکی حزب الله خبر داده است.

این منبع با اشاره به استفاده حزب الله لبنان از موشک‌های برکان و شلیک آن به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، به قدرت ویرانگر این موشک‌ها اذعان کرده است.

منبع نظامی صهیونیست به تهدید پهپادی حزب الله علیه رژیم اسرائیل پرداخت؛ پهپاد‌هایی که توان حمل ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم مواد منفجره را دارند.

این منبع صهیونیست همچنین به تخلیه هزاران صهیونیست از شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی+ فیلم
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • درس های مواجهه ایران و رژیم اسرائیل
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • چرا رژیم صهیونیستی دست به بلوف رسانه‌ای علیه ایران زد؟
  • حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران