Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:59:28 GMT

دومین پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۲۸۹

دومین پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرشاد سهیلی رئیس موسسه حضرت مهدی گفت: دومین پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا با همکاری صندوق کار آفرینی امید در کشور برگزار می شود .

دبیر دومین پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا با بیان اینکه در مرحله نخست این پویش کشوری بیش از ۱۳ هزار نفر شرکت کردند افزود: مرحله دوم این پویش با پیشنهاد علما و مسئولین کشوری و لشکری از امروز در کشور آغاز میشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آیت الله منتظری دادستان کل کشور، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و آیت الله سیدان از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه خراسان رضوی، بازیگران مطرح کشور ، مداحان و تعدادی از مسئولین کشوری و لشکری آحاد مردم را به این طرح ملی دعوت کردند . در ضمن مرحله نخست این پویش مجازی اسفند ماه ۱۳۹۸ اجرایی شد .


رئیس موسسه حضرت مهدی با تاکید بر توسل و نقش دعا در عبور از مشکلات و بیماریها اظهار کرد : مقام معظم رهبری در هفته منابع طبیعی با تقدیر از عملکرد کادرپزشکی در شیوع کرونا فرموده اند که «این بلاها هم آنچنان بزرگ نیست و بزرگ تر نیز از آن وجود داشته است اما بنده به دعای از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ امیدوارم ؛ چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه بزرگوار می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.»

سهیلی در پایان با بیان اینکه همه مردم برای شرکت در این پویش ، زیارت عاشورا را قرآئت نموده و عکس گرفته و برای ما ارسال نمایند خاطرنشان کرد : شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را از طریق رسانه های سروش و روبیکا به شماره ۰۹۹۲۰۳۶۱۸۲۹ ارسال نمایند.

کد خبر 4889075

منبع: مهر

کلیدواژه: زیارت عاشورا فضای مجازی سیره اهل بیت ع ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه معرفی کتاب مبعث سال جهش تولید دعا و نیایش شیوع کرونا پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عید نوروز قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه امام سجاد ع تازه های نشر زیارت عاشورا پویش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد