Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از بازداشت فرد مزاحمی که طی دو سال و نیم گذشته سبب ایجاد بیش از هزار و ۹۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای نیروهای آتش نشانی اصفهان از طریق شماره ۱۲۵ شده بود، خبر داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی در خصوص دستگیری و شناسایی یکی از مزاحمان تلفنی چندین ساله سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: این فرد از دو سال و نیم پیش با ایجاد مزاحمت برای همکاران ما سبب اختلال در کار نیروهای ما و نیز بی احترامی مکرر به آنها می‌شد که با تلاش نیروهای انتظامی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مرد 24 ساله ساکن اصفهان بوده و در این مدت اقدام به اعلام آتش سوزی‌های کذب و متاسفانه ناسزاگویی به کارکنان آتش نشانی می‌کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد دفعاتی که این فرد طی این مدت برای 125 مزاحمت ایجاد کرده بود، بیش از هزار و 900 بار بود.

مزاحمت پسر جوان برای 2 دختر پس از شنیدن جواب رد در خواستگاری2000 بار مزاحمت تلفنی برای پلیس 110 توسط یک فرد!اصفهان|4500 خودرو به جرم کشف حجاب، مزاحمت و آلودگی­‌های صوتی توقیف شد

وی افزود: هرچند ما به این فرد فرصت زیادی برای دست برداشتن از این کار دادیم اما متاسفانه اصرار به مزاحمت از سوی فرد خاطی زیاد بود و در نهایت با ارسال نامه از سوی آتش نشانی به دادستانی اصفهان، این موضوع پیگیری و فرد خاطی بازداشت شد و هم اکنون در زندان مرکزی است.

گلابی بیان کرد: انگیزه و قصد او از این کار توسط نیروهای انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

وی در مورد مزاحمت‌های مشابه برای آتش نشانی اصفهان هم گفت: موارد مشابهی وجود دارد اما میزان مزاحمت آنها قابل قیاس با فردی که اکنون بازداشت شده است، نیست.

انتهای پیام/ 162/ی

 

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی اصفهان بازداشت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید

به گزارش همشهری آنلاین مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیروهای مسلح، صادر شده که بر اساس آن، به مدت 2 سال استفاده از تعداد محدودی نیروهای وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد 938 پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است. وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیازاست که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، موثر واقع شود.

کریمی همچنین در خصوص اثربخشی موضوع نیز اظهار نمود: در سال های 1400 و 1401 بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیروهای مسلح بالغ بر 350 نیروی امریه در پایگاه های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آن‌هاشد.

وی در ادامه افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیروهای امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستاها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود. مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی در پایان یادآورشد: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستادکل نیروهای مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.وی اافزود: در این جلسه در خصوص چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکارهای رفع آنها بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

کد خبر 846803 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم سربازی آتش‌ نشانی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی