Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، کشورش هزینه تدابیر امنیتی برای شاهزاده هری و همسرش در زمانی که در آمریکا اقامت دارند، پرداخت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از آن مطرح شد که طبق گزارشات منتشر شده این زوج وارد لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در صحفه توییتر خود نوشت: من یکی از دوستان و ستاینده ملکه انگلیس و بریتانیا هستم. گزارش شده که شاهزاده هری و همسرش، مگان مارکل که بریتانیا را ترک کرده‌اند و به صورت دائمی در کانادا اقامت دارند، در حال حاضر آنها وارد آمریکا شده‌اند؛ با این حال آمریکا هزینه تدابیر امنیتی آنها را پرداخت نخواهد کرد. آنها باید خودشان هزینه تدابیر امنیتی را پرداخت کنند.

بر اساس گزارش مجله "پیپل" (People) مگان مارکل قرارداد جدیدی با کمپانی والت دیزنی امضا کرده و احتمال دارد که به همراه همسرش و پسرش به لس آنجلس بازگردد.

در این گزارش ذکر نشده است که پرنس هری و مگان مارکل دقیقاً چه زمانی کانادا را ترک کردند؛ چراکه این کشور از ۲۰ مارس مرزهای خود را با آمریکا بسته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ هزینه تدابیر امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

به گزارش فرادید، شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898190

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس