Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۴۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. تاریخ انتشار: 13:54 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۹۹۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالا‌های بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، پس از کسب مجوز قضائی در قالب ۲۷۴ تیم عملیاتی، طی ۲۴ ساعت گذشته از یک هزار و ۵۴۳ باب انبار و داروخانه بازدید کردند که از این تعداد، ۲۵۴ باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی پلمب و بیش از ۲۱۲ هزار انواع ماسک و دستکش، ۱۹۴ هزار و ۱۹۰ عدد انواع مواد ضد عفونی کننده، پد الکلی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، جمعاً بیش از ۴۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها تحویل شده است، گفت: در این خصوص ۲۳ دستگاه خودرو توقیف و ۸۸ نفر محتکر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا دهم فروردین

وی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید"، انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه‌های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است و انشاءالله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی عدد انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228002 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم