Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:27:20 GMT

تداوم روند صعودی بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۵۱۸

تداوم روند صعودی بازار سرمایه

بازار سرمایه روند صعودی خود را حفط کرد و شاخص کل ۱۸۶۱ واحد صعود کرد.

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شاخص کل با ۱۸۶۱ واحد صعود به رقم ۵۴۷ هزار و ۵۱۰ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز صعودی بود و با ۱۱۵۳ واحد رشد رقم ۱۹۵ هزار و ۱۲۸ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران نیز امروز یک میلیون معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک‌های ملت و تجارت، گلوکوزان، ملی صنایع مس ایران، سالمین، پالایش نفت اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده بورس را تشکیل  دادند.

همچنین توسعه معادن و فلزات، مخابرات ایران و بورس اوراق بهادار نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پالایش نفت تهران، گروه صنعتی پاکشو و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با یک واحد رشد در رقم ۷۰۲۰ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۶۴۹ هزار معامله انجام دادند که ۲۷ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، صنایع ماشین‌های اداری ایران و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، صنایع ماشین‌های اداری ایران، توکاریل و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس فرابورس شاخص کل معامله گران بورس ویروس کرونا شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید

به گزارش قدس آنلاین،  ایوب رحیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با احیای این تعداد واحد صنعتی، ۸۷۸ نفر در هرمزگان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک برای فعال‌ سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

رحیمی یادآور شد: واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان