Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:21:43 GMT

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از افراد دارای معلولیت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۵۴۰

اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید قبادی دانا درباره اختصاص بخش دیگری از بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: با تخصیص بخش دیگری از بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت توسط سازمان برنامه و بودجه و همکاری سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس این مبلغ بر روی کارت بانکی ۱۹۱ هزار خانوار از جامعه هدف سازمان بهزیستی که افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید هستند شارژ شد. این افراد در دهک درآمدی ۱، ۲ و ۳ هستند. این مبلغ به طور سه ماهه است که برای این افراد شارژ شده است و براساس بعد خانوار بین ۳۶۰ هزار تومان خانوارهایی اختصاص پیدا کرده است که دارای معلولیت شدید و خیلی شدید هستند. یعنی بیشترین شدت معلولیت و همچنین کمترین میزان درآمد را دارا هستند.

قبادی دانا تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی و در شرایطی که شیوع بیماری کرونا باعث رکود و سخت تر شدن شرایط شده است این کمک هزینه معیشتی می تواند حداقل هایی را برای خانوارهایی که به شدت نیازمند و دچار معلولیت هستند تامین کند.

کد خبر 4889102

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید قبادی دانا معلولیت بهزیستی ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نوروز وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق پلیس راهور سازمان هواشناسی نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی احتکار ماسک طبی شهر تهران افراد دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد

به گزارش پارس نیوز ، بر اساس ابلاغیه جدید بانک مرکزی مبلغ تراکنش روزانه برای خرید با ۱۰۰ میلیون تومان افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. پیش از این محدودیت تراکنش خرید در هر روز ۱۰۰ میلیون تومان بود.

در متن ابلاغیه‎‌ای که بانک مرکزی در خصوص سقف تراکنش‌های روزانه مجاز برای خرید صادر کرده، آمده است:

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این ابلاغیه‌ی بانک مرکزی، هر شخص حقیقی از طریق یک کارت بانکی در یک روز تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز به انجام تراکنش خرید است.

علاوه‌براین، سقف مجموع تراکنش‌های بانکی یک شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی متعلق به او نیز ۲۰۰ میلیون تومان است.

منبع : اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری