Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:28:07 GMT

تا به حال نوروزی به سختی امسال نداشتم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۵۸۶

تا به حال نوروزی به سختی امسال نداشتم

بهروز رضوی از گویندگان باسابقه کشورمان است که سال‌هاست با رادیو همکاری دارد؛ او نوروز ۹۹ را دشوارترین نوروزی توصیف می‌کند که تا کنون تجربه کرده است.

به گزارش ایسنا، بهروز رضوی درباره‌ی سال جدید گفت: توفیق اجباری ماندگاری در خانه بد نیست و در خانه خوش می‌گذرد. من به ناچار به رادیو پیام می‌روم و اجرا می‌کنم؛ وگرنه در خانه در قرنطینه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مهمان برنامه «فرش بنفشه» بود، در پاسخ به اینکه سال گذشته همین موقع کجا بوده است، اظهار کرد: من معمولا روزهای اول عید سفر نمی‌روم و روزهای ابتدایی در خانه هستم و دید و بازدیدها انجام می‌شود و بخش دوم تعطیلات سفر می‌روم و سال گذشته هم همین‌طور بود.

این گوینده پیشکسوت درباره اینکه آیا نوروز سخت‌تری از امسال داشته است؟ تاکید کرد: نوروزی به سختی امسال نداشتم چون این سختی همه‌گیر بود. در ایام گذشته نوروزی به این سختی تجربه نکردم.

«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهروز رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی منفرد از هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان طی امسال خبر داد و گفت: این هدفگذاری بر اساس برنامه هفتم توسعه و با احتساب ۲۳ درصد رشد، تعیین شد.

وی افزود: این میزان در سال گذشته ۴۵۷ هزار تن به ارزش ۵۳۵ میلیون دلار بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: محصولات تولیدی استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود که ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شد.

وی ادامه داد: طی امسال ۳۲ کالای جدید صادراتی نیز به سبد محصولات صادراتی استان افزوده شده است.


بنابر اعلام گمرک زنجان طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشور‌های مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

دیگر خبرها

  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد