Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@01:40:03 GMT

توقف تولید تویوتا در اروپا و روسیه به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۵۹۳

توقف تولید تویوتا در اروپا و روسیه به دلیل کرونا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، فعالیت کارخانه ‌های خودروسازی تویوتا در روسیه از امروز دوشنبه به مدت ۵ روز متوقف خواهد شد و بعد از آن بر اساس شرایط در مورد ادامه فعالیت یا تعطیلی تصمیم گیری خواهد شد.

تویوتا همچنین اعلام کرد: فعالیت کارخانه های ساخت خودرو و همچنین قطعه سازی این شرکت در ۶ کشور اروپایی از جمله انگلیس و ترکیه نیز تا روز ۱۹ آوریل (۲۸ فروردین ۱۳۹۸) به حالت تعلیق درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تویوتا به عنوان دومین خودروساز بزرگ جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی حدود ۷۸۰ هزار دستگاه در اروپا تولید کرده است که نسبت به سال پیش از آن ۰.۴ درصد رشد داشته است.

این غول خودرو سازی ژاپنی همچنین تا ۱۷ آوریل (۲۶ فروردین ۱۳۹۸) تولید را در ایالات متحده آمریکا، مکزیک و کانادا متوقف کرده است و به دلیل تقاضای پایین از جمعه گذشته نیز برخی تولیدات را در ژاپن متوقف خواهد کرد.

در همین حال در چین تولید هر چهار کارخانه این شرکت بزرگ خودروسازی به حالت عادی برگشته است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) مراحل تولید انبوه کلاه کاسکت موتور سیکلت در پاکستان (فیلم) مراحل تولید شلنگ در یک کارخانه کوچک پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)