Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@11:13:24 GMT

کرونا جان کمدین مطرح ژاپنی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۵۹۵

کرونا جان کمدین مطرح ژاپنی را گرفت

به گزارش صدای ایران به نقل از ژاپن تایم، این بازیگر ژاپنی که از هفته بیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود در چند دهه گذشته حضور مستمری در تلویزیون ژاپن داشت و در زمان مرگش در چند شوی تلویزیونی برنامه داشت و همچنین قرار بود به‌زودی در فیلم سینمایی «خدای سینما» مقابل دوربین «یوجی یامادا» برود که به مناسبت صدمین سالگرد فعالیت سینمایی استودیو شوشیکو ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

تست کرونای «شیمورا» در تاریخ ۲۳ مارس مثبت اعلام شد تا او اولین چهره سرشناس ژاپنی باشد که به این ویروس مبتلا می‌شود. 

«کن شیمورا» که متولد محله‌ای در غرب توکیو است در ابتدا با پیوستن به گروه کمدی «دریفترز» شناخته شد و با بازی در شوی کمدی «ساعت ۸ است» به شهرت رسید. او «جری لوئیس» (کمدین آمریکایی) را الهام‌بخش خود می‌دانست. 

نقش او در فیلم «خدای سینما» که قرار بود به زودی مقابل دوربین برود بر اساس دوره طولانی فعالیت هنری او در عرصه کمدی طراحی شده است و قرار بود اولین حضور او در نقش اصلی یک فیلم بلند سینمایی باشد. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ژاپن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • اولین تجربه جدید کاناوارو مقابل تیم آزمون
  • ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام