Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@09:39:08 GMT

پویانمایی «صفر» را آنلاین ببینید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۶۱۸

پویانمایی «صفر» را آنلاین ببینید

به گزارش خبرآنلاین، این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای که با تکنیک ماژیک و مداد رنگی ساخته شده است، روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

انیمیشن «صفر» که تولید سال ۱۳۸۹ امور سینمایی کانون است، داستان پسری در مدرسه است که در درس‌هایش نمره صفر می‌گیرد. او سعی دارد نمره‌های صفر خود را پنهان کند اما دچار کابوس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر در پی راهی برای رهایی از این کابوس است.

بر همین اساس، عباس دبیردانش آهنگ‌سازی، امیرحسین علیمراد کامپوزیت، محمد ناصری تدوین و چنگیز صیاد صدابرداری این اثر کوتاه را بر عهده داشته‌اند.

پویانمایی موفق «صفر»، تاکنون «پاندای طلایی» جایزه ویژه داوران بیستمین جشنواره دوسالانه فیلم‌های تلویزیونی ‌سی‌چوان‌ چین را دریافت کرده و در پنجاه‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «پراد» فرانسه به عنوان یکی از چهار فیلم برتر در بخش مسابقه مردمی انتخاب شده است.

یادآوری می‌شود. انیمیشن‌های کوتاه «قالی»، «اتحاد»، «نشانی»، «ماه مهربان»، «سایه‌ای که نور شد» و «باد دوچرخه سوار» نیز از دیگر آثار نازنین سبحان‌سربندی است که به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1370749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم کوتاه انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد

محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: اینکه چهره سال هنر انقلاب اسلامی، از چهره‌هایی هستند که شناخته شده اند، این نشان از این دارد که باید به سابقه توجه کرد. 

وی افزود: انتخاب استاد نجابتی به عنوان چهره سال ۱۴۰۲ هم به دلیل چند دهه کار مداوم، آثار ابتکاری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در مسیر انقلاب است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنرمند منتخب در چشم اهالی هنر جایگاه بالایی دارد که این جایگاه با کار مداوم و ممارست در خلق آثار به وجود آمده است. 

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به ایجاد بنیاد پویانمایی و مخالفت گروهی از ایجاد این ساختار جدید گفت: قرار است وزارت فرهنگ یک حوزه تنظیم گر، نظارتی و حامی پدید آورد که نیازمند یک جایگاه مترقی و ترفیع یافته است که بتواند این ماموریت به درستی انجام دهد. 

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ ساختار مستقلی برای پویانمایی نداشتیم و با پذیرفتن اقتضاعات جدید حکمرانی باید این کار صورت می‌گرفت، مثلا وقتی که یک پویانمایی سینمایی در داخل و خارج از کشور به نمایش درمی آید و افتخار بالایی کسب می‌کند، نشان دهنده این است که این بنیاد به افزایش این ظرفیت‌ها کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت