Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه یوونتوس باز هم قرنطینه را دور زد و به همراه خانواده اش در خیابان ها دیده شد تا نشان دهد با وجود اینکه این فوق ستاره از محبوبیت فراوانی برخوردار است، اما او لااقل در این زمینه نمی تواند الگوی مناسبی برای هوادارانش باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از سفر کریستیانو رونالدو از ایتالیا به پرتغال حالا تصویر عجیبی نیز از او منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اینکه سفر کریستیانو رونالدو در روزهای شیوع کرونا از ایتالیا به کشور خودش و قرنطینه شدن در پرتغال تصمیم جنجالی بود، حالا تصویری از رونالدو در حال راه رفتن در خیابان ها همراه خانواده منتشر شده و سر و صدای زیادی در رسانه های جهان به پا کرده است.

اگرچه جزیره مادیرا در اقیانوس اطلس که رونالدو در آنجا حضور دارد، بسیار آرام و بدون حاشیه است اما پاپاراتزی ها تحت هر شرایطی به دنبال شکار سوژه ها هستند. در جدیدترین تصاویر منتشر شده از رونالدو، او همراه با جورجینا رودریگز و فرزندانش مشغول پیاده روی در این جزیره است.

اخیرا مادر رونالدو نیز با مرخص شدن از بیمارستان، به جمع آنها پیوسته است.

گفتنی است این رفتار رونالدو در رسانه های جهان نیز جنجال زیادی به پا کرده است .

گفتنی است پیش از این هم، رفتار مشابه رونالدو و همسرش درباره بی توجهی به قانون قرنطینه، حاشیه هایی را به وجود آورده بود تا حالا با تکرار این مسئله مشخص شود با وجود اینکه این فوق ستاره از محبوبیت فراوانی برخوردار است، اما او لااقل در این زمینه نمی تواند الگوی مناسبی برای هوادارانش باشد.

در همین رابطه بخوانید:

۱ اقدام عجیب همسر رونالدو ؛ جورجیانا رودریگز و بی‌اعتنایی به قرنطینه

۲ اقدام عجیب همسر رونالدو در زمان قرنطینه کریس + عکس

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جورجینا رودریگز جورجینا رودریگز کریستیانو رونالدو ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!

گفته‌های مدافع سابق استقلال با واکنش طنز هواداران پرسپولیس روبرو شد. البته خسرو حیدری چندی پیش با تغییر رنگ لوگوی باشگاه خوشه طلایی سوژه شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربر سجاد در توئیتی نوشت: تو این هیری ویری خسرو حیدری گفته من از سیتی پیشنهاد داشتم:))) این که چیزی نیست داداش پرز منو برای جانشینی رونالدو در نظر گرفته بود، اما لیاقت نداشتن رفتن دنبال هازارد.

کاربر علیرضا هم اینگونه واکنش نشان داد: خسرو حیدری داره درست میگه و میدونم، چون پیراهن منچسترسیتی آبی کمرنگ بود پیشنهادشونو قبول نکرد.

منبع: برترین‌ها

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس