Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@23:32:52 GMT

اعمال محدودیت های شدید در روز سیزده بدر در سطح شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۶۸۳

به گزارش ایلنا از مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نشست هم اندیشی با شهردار منطقه ده مشهد، ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این منطقه، بر لزوم جلب مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا تاکید ویژه ای کرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت ارگان های مختلف تاکنون بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار ماسک تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده ، باحضور گروهای جهادی و نیروهای ارتش، هلال احمر و بسیج در 102 نقطه شهرمشهد طرح تب سنجی و غربالگری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد ادامه داد: خوشبختانه با رعایت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی های لازم، ورود زائرین به شهرمشهد مقدس تا 90 درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان دهنده همکاری قابل قبول مردم با دستگاه های اجرایی است.

هاشمی با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های شدید در روز 13فروردین، افزود: طبق مصوبه شورای تامین استان ،رفت وآمد شهروندان در این روز کنترل خواهد شد که این موضوع از طرق راه های ارتباطی مختلف به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد و قابل ذکراست با متخلفین نیز برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: حائز اهمیت است به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز که می‌تواند موجب شیوع موج جدیدی از بیماری شود، نیروهای مدیریت شهری از ساعت 6 صبح روز 13فروردین در بوستان ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت به عمل آورند.

احمد حافظ شهردار منطقه 10 مشهد نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این منطقه در موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بر ضرورت خدمت رسانی شایسته به شهروندان به ویژه در محدوده های کمتر برخوارد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش 4 هزار بنر اطلاع رسانی و 6هزار  بروشور آموزشی و پیشگیرانه در راستای مقابله با ویوس کرونا در سطح منطقه نصب شده است، گفت: همچنین 110 بنر به منظور ممانعت از ورود شهروندان به بوستان های سطح منطقه نصب شده  و برخی از بوستان های بزرگ منطقه مانند نیلوفر آبی، شاهد و... نیز به وسیله نوارخطر محصور شده است.

شهردار منطقه 10 مشهد با بیان اینکه محدودیت های ویژه روز 13فروردین از طریق نصب بنر، ارسال پیامک، اطلاع رسانی در فضای مجازی و... به شهروندان منطقه اعلام می گردد، افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان ، قطعا از ورود به بوستان ها در روز طبیعت جلوگیری خواهد شد.

حافظ تاکید کرد: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، به همین منظور از تمامی شهروندان در خواست میکنم تا با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسیج فرماندار ماسک مشهد مشهد مقدس اطلاع رسانی ویروس کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی برای تقویت سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا سه شنبه جاری در استان خبر داد و گفت: شهروندان و گردشگران طی این مدت از توقف، استقرار و برپایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تقویت سامانه بارشی از فردا دوشنبه تا سه شنبه جاری در استان گیلان به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها است.

وی افزود: طی این مدت بارندگی (بعضی نقاط رگباری و شدید موقتی خیلی شدید)، وزش باد (گاهی شدید، موقتی خیلی شدید)، مه‌آلودگی، رعد و برق و نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای تقویت سامانه بارشی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی، اختلال در حمل و نقل جاده‌ای، لغزش و رانش، ریزش سنگ، خسارت به صنعت کشاورزی و سازه‌ها و برخورد صاعقه از اثرات فعالیت این سامانه پیش‌بینی شده است.

دادرس تصریح کرد: شهروندان و گردشگران طی این مدت از توقف، استقرار و برپایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و مناطق مرتفع خودداری کنند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و صدمات ناگواری انسانی، شهروندان و مسافران طی این مدت از کوهنوردی در مناطق کوهستانی و عشایر در جابجایی و کوچ اجتناب کنند.

مدیرکل اداره هواشناسی گیلان افزود: طی این مدت مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه‌های برنج و کرت های شالیزاری و تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی به ویژه مرغداری‌ها، گلخانه داران، باغداران و مزرعه داران، احتیاط در ترددهای جاده‌ای به سبب لغزندگی و کاهش دید، محکم کردن سازه‌های موقت، تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و هنگام وقوع رعد و برق پناه گرفتن در مکان‌های امن و سرپوشیده ضروری است.

کد خبر 746707

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم