Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@16:00:18 GMT

برگزاری نشست اضطراری وزرای تجارت گروه ۲۰

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۶۸۴

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، وزرای تجارت گروه ۲۰ بناست امروز -‌دوشنبه- از طریق ویدئو کنفرانس تشکیل جلسه دهند. این خبر را روزنامه نیکی گزارش داد.

محور این جلسه همکاری درباره زنجیره‌های امدادرسانی در زمینه شیوع جهانی «کرونا» اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، احتمالا وزرای تجارت بر همکاری برای تقویت زنجیره‌های امدادرسانی و حفظ آن‌ها برای مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نشست اضطراری گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت درباره موضوعات ارزی گفت: رئیس مجلس گزارش این جلسه را در نشست علنی ارائه دهد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه ضمن تشکر از رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت بازار ارز و طلا، گفت: در همین راستا به جهت افزایش تفاهم و بهبود عملکرد، جلسات مهمی در این باره در حال برگزاری است و نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی تشکیل شده است.

وی همچنین در این جلسه از رئیس مجلس خواست که گزارش نشست مشترک مجلس و دلوت درباره وضعیت ارز را در جلسه علنی به نمایندگان ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر در این باره ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش التهابات در بازار ارز باشیم و بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه