Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@06:16:15 GMT

مرگ پدر و 2 فرزند در سیل استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۷۶۶

خرداد: سه تن از عشایر مستقر در شهرستان کازرون هنگام بازگشت از چرای دام دچار سیلاب شدند و جان سپردند.
به گزارش خرداد ،رییس اداره امور عشایر شهرستان کازرون شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اختصاصی به ایرنا گفت: پدری همراه با پسر و دختر خود برای چرای دام به مراتع این شهرستان در منطقه سرمشهد بخش جره و بالاده رفته بودند که هنگام بازگشت دچار سیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد جعفری افزود: تعداد نامشخصی دام همراه این افراد نیز در سیل از بین رفت.
وی با اشاره به اعزام امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی به این افراد، گفت: جسد هر سه نفر در دو کیلومتری محل مفقود شدن پیدا شده است.
وی تاکید کرد: قبل از این به عشایر منطقه، هشدار لازم درباره خودداری از چرای دام با توجه بهووضعیت آب و هوا داده شده بود.
بنا بر اعلام هواشناسی کازرون، طی یکساعت در زمان و محل حادثه حدود ۴۰ میلیمتر باران باریده بود.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.
روز یکشنبه، همچنین دختر ۱۸ ساله عشایر در شهرستان زرین دشت که برای تماشای سیلاب به کنار رودخانه فصلی رفته بود، بر اثر ریزش دیواره رودخانه، در سیلاب سقوط کرد و جان سپرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس پیش از این با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی تا فردا دوشنبه ۱۱ فروردین، بر تداوم هوشیاری مردم و مسوولان برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از سیلاب تاکید کرد.
رحیم آزادی در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه تا فردا دوشنبه در فارس خواهد بود و عمده بارش‌ها را نیز در جنوب شرقی استان خواهیم داشت.
پیش از این سامانه بارشی روزهای نخست فروردین ماه جاری در استان فارس موجب فوت هفت نفر و خساراتی افزون بر ۶ میلیارد ریال شد.
برچسب ها: سیل استان فارس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیل استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد

پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و بمپور در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز پس از جست و جوی طولانی پیکر دو نفر غرق شده در سیلاب دو شهرستان دشیاری و ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان پیدا شد.

قاسم عسکری‌نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیرو درخواست کمک شورای بخش دشتیاری از این اداره‌کل در خصوص کمک به پیدا کردن فرد گم شده در پی وقوع سیلاب، تیم جستجو و نجات دریایی این اداره‌کل به محل حادثه اعزام شد که در نهایت با همکاری نیروهای جستجو و نجات دریایی، هلال احمر و مردم محلی، پیکر فرد غرق‌ شده پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستاهای شهرستان بمپور، جسد نوجوان 13 ساله ایرانشهری که در سیلاب اخیر غرق شده بود، پیدا شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • بررسی علل وقوع سیل های اخیر در جنوب ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس
  • (تصاویر) زندگی عشایر فارس