Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:55:06 GMT

دستاوردهای هیات اسکیت خراسان رضوی در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۷۷۰

دستاوردهای هیات اسکیت خراسان رضوی در سال ۹۸

ایسنا/خراسان رضوی محمد عجم گفت: در مسابقات اسکیت در سال ۹۸، دختران خراسانی به افتخارات قابل قبولی دست یافتند.

محمد عجم در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره دستاوردهای سال ۹۸ هیات اسکیت خراسان رضوی بیان کرد: یکی از بهترین سال‌ها را پشت سر گذاشتیم. در المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش سرعت بانوان، قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فری‌استایل بانوان ۳ مدال کسب کردیم. در حوزه آقایان به مقام سوم کشوری دست یافتیم. در مسابقات بین‌المللی مارشال کاپ تهران در رشته فری استایل بانوان ۲ مدال طلا و فری استایل اقایان یک طلا و یک برنز داشتیم .

وی در مورد برنامه سال ۱۳۹۹ این هیات تصریح کرد: در حال حاضر به علت کرونا در قرنطینه هستیم، اما بعد از تعطیلات و قرنطینه، مرحله آخر لیگ استانی را برگزار خواهیم‌کرد. با توجه به اینکه پس از گذر از بحران کرونا، مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهدشد، بایستی ورزشکاران خراسانی آمادگی خود را با انجام تمرینات لازمه در ایام قرنطینه، حفظ نمایند. همچنین برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری لیگ تابستانه در سال ۹۹ داشته‌ایم، اما همه چیز منوط به پشت سر گذاشته‌شدن بحران کروناست.

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی افزود: سعی کردیم حاشیه را از هیات و ورزشکاران دور کنیم و مربیان خوبی را در اختیار ورزشکاران بگذاریم. دوری از حواشی باعث شد در حوزه بانوان پیشرفتی چشم گیر داشته باشیم. آرزوی خانواده اسکیت برای سال آتی، ساختن خانه اسکیت در ‌مجموعه ورزشی سجاد است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: دختران هنرمند این خطه مرزی با کسب مقام نخست در دومین جشنواره سرود آفرینش، به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.   طاهره سیدین افزود: این دوره از مسابقات در ۲ بخش کانونی و آزاد به صورت غیرحضوری برگزار شد و هیات داوران آثار را در مشهد ارزیابی کردند.   وی اظهار کرد: در مرحله استانی این مسابقات، گروه پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد به سرپرستی کلثوم عزتی و در بخش آزاد گروه آواهای محلی صبای این شهرستان به سرپرستی خلیل شیری توانستند جواز شرکت در مرحله بعدی مسابقات را کسب کنند.   وی ادامه داد: دومین جشنواره سرود آفرینش در مقطع راهنمایی با شرکت ۱۱ گروه در بخش کانونی و چهار گروه در بخش آزاد برگزار شد.   مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تایباد گفت: این دوره از مسابقات با موضوع سروده های کلاسیک و محلی به کار خود در خراسان رضوی پایان داد.   سیدین افزود: همچنین سال گذشته، کلثوم عزتی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان رتبه نخست بخش بین الملل جشنواره قصه گویی خراسان رضوی را از آن خود کرد.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید