Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت:آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از مردم جامعه در مقایسه با چند روز گذشته نسبت به نکات و اصول رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه و عدم رفتن به مسافرت توجه ویژه‌ای داشتند که این امر در نهایت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان اصفهان را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:یکی از اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان طی چند روز گذشته تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان اصفهان بوده که این اقدام با همکاری همه جانبه سازمان غذا و داروی استان اجرایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تاکید کرد:از جمله اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌های تحت مراقبت بیماران کرونایی استان که تامین شده است را می‌توان به تامین ماسک، لباس محافظتی، دستکش، کیت‌های تشخیص بیماری کرونا و محلول‌های ضد عفونی کننده اشاره داشت.

نجیمی گفت:چنین تجهیزات مهم کادر درمانی بیمارستان‌های استان اصفهان در دیگر حوزه‌های استان همچون ازمایشگاه ها، مطب‌های درمانی و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی ارائه شده است.

او ادامه داد:تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی و پزشکی استان اصفهان می‌تواند نقش مهمی در تسریع روند بهبودیافتگان این بیماری در بیمارستان‌های استان اصفهان ایفا کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان یادآور شد:امیدوار هستیم تا با مردم جامعه بتوانند با رعایت هرچی بیشتر نکات بهداشتی و عمل به دستورات و توصیه‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نقش بسزایی در ریشه کن کردن این بیماری در استان اصفهان داشته باشند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد