Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تفاهم صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه های افق کوروش، فروشگاه های افق کوروش متعهد شدند تا به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری علاوه بر تخفیف های رایج در همه شعب این فروشگاه ها، تخفیف ۳.۵ درصدی نیز اعطا کنند.

این گزارش حاکی است که از روز جمعه ۸ فروردین ۹۹ با وارد شدن اطلاعات بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سامانه فروشگاه های افق کوروش، در صورتی که بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری با کارت حقوقی خود (کارت بانک صادرات) اقدام به خرید کنند، به صورت اتوماتیک ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد تخفیف اضافه در فاکتور خرید آنها منظور می شود.

تخفیف ۳.۵ درصدی علاوه بر تخفیف های رایج در فروشگاه های افق کوروش است و بازنشستگان و وظیفه بگیران می توانند بدون محدودیت کالا، نسبت به خریدهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که حداقل خرید برای محاسبه تخفیف سه و نیم درصدی در این فروشگاه ها ۸۰ هزار تومان است و فروشگاه های افق کورش هیچ اطلاعی درباره تخفیف مذکور نداشته و سیستم به صورت اتوماتیک تخفیف مربوطه را محاسبه و لحاظ می کند.

گفتنی است، در صورت تعویض کارت حقوق بازنشستگی، حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد اطلاعات کارت جدید در سامانه قرار می گیرد و بنابراین بلافاصله پس از تعویض کارت امکان شناسایی بازنشسته مشمول به منظور تعلق تخفیف وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه های افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه

اگر در پی نوسازی سرویس حمام هستید و حتی سازنده ی ساختمان هستید، درباره ضرورت خرید کفشور می دانید! کفشور ها محصولاتی اند که در کفسازی نصب می کنیم تا آب های اضافی را به موقع تخلیه کند. قدیم ها کفشور ها به صورت مربعی و کوچک بودند، اغلب از جنس چدن یا پلاستیک. اما امروزه جدیدترین و باکیفیت ترین مدل ها را می توانیم در کفشورهای خطی استیل ببینیم. کفشور خطی می تواند آب بیشتری را تخلیه کند و در عین حال کیفیت غیر قابل قیاسی با مدل های پلاستیکی دارد. یکی از تاپ ترین فروشگاه های کفشورخطی، سایت دکورا 2020 است. نمونه های تضمین شده با قیمت درب کارخانه و تعداد نامحدود را می توانیم در این فروشگاه ببینیم.

5 مدل کفشور خطی تاپ و جدید کفشور خطی سرامیک خور پلاس مدل سرامیک خور پرو کفشور دوحالته خطی پرواسلیم تمام مشکی کفشور خطی 30 سانتی آرین طلایی کفشور سرامیک خور خطی مشبک طرح A کدام کفشور خطی کیفیت بهتری دارد؟

مدل های سرامیک خور و استیل ، بهترین موارد در انواع کفشور ها هستند. استیل به کار رفته در کفشور های دکورا 2020 از استیل ضد زنگ است و قابلیت ضد خوردگی هم دارد. در برابر شوینده ها و مواد شیمیایی که با آن کف حمام را می شویید، کاملاً بادوام است. استیل ها زیبا تر از پلاستیک یا سایر متریال ها هستند. بنابراین پرفروش ترین مدل های کفشور را اخیراً در کفشور های استیل خطی می بینیم. کفشور خطی سرامیک خور مدل پلاس، به خاطر ورق ضخیم تر و شیارهای کف، استحکام بسیار بالایی دارد.

مزیت خرید کفشور به قیمت عمده چیست؟

خرید کفشور استیل اگر به قیمت عمده باشد، در هزینه های ساخت و ساز یا بازسازی بسیار به صرفه تر است. خصوصاً در مواردی که انبوه سازان یا سازندگان ساختمان می خواهند کفشور استیل تهیه کنند، نباید به سراغ محصولات فروشگاهی بروند چون در نهایت یک هزینه کلان باید پرداخت کنند. بسیار دیده می شود که موقع خرید کفشورخطی استیل، هنگامی که افراد با قیمت های نجومی کفشور مواجه می شوند، ترجیح می دهند به جای کفشور استیل به سراغ کفشور پلاستیکی بروند و از کیفیت مایه بذارند. ما به شما توصیه می کنیم که به جای این کار، کفشور استیل را از دکورا 2020به قیمت کفشور پلاستیکی از سایر فروشگاه ها بخرید. این روش درست خرید کفشور ارزان، بدون اُفت کیفیت است.

آیا کفشور خطی نصب سختی دارد؟

نصب کفشور خطی هیچ مرحله ی سختی ندارد. شاید نصف روز هم زمان نبرد که نصب کفشور خطی انجام شود. حتی اگر از قبل، کفشور قدیمی دارید، می توانید آن را بردارید و یک کفشور خطی جدید و شیک نصب کنید. البته باید به اندازه ی ابعاد کفشور خطی، کفسازی را خالی کنید تا بتوانید نصب را انجام دهید.

مقایسه کفشور خطی با مربعی

قاعدتاً کفشور خطی آب بیشتری رو می تونه تخلیه کنه و ابعاد کفشور خطی بزرگتره. برای سرامیک های بزرگ باید حتما کفشور خطی نصب کنیم تا تناسب بصری فضا به هم نخوره. کفشور مربعی سرامیک خور فقط برای سرامیک های کوچک استفاده می شود و این بخاطر سهولت در شب بندی هست. کفشور خطی سرامیک خور از 30 سانتی متر تا 120 سانتی متر تولید میشه و اگه خارج از این ابعاد بخواید باید کفشور خطی سفارشی تهیه کنید. کفشورهای مربعی کمی قدیمی تر هستند و وجه تمایزشون با مدل های خطی در قیمت، زیبایی و میزان تخلیه آب است. اگه بین خرید کفشور خطی و خرید کفشور مربعی مردد هستید، با اطلاع از مزایا و معایبی که ذکر می کنیم می تونید راحت تر تصمیم بگیرید. کفشور مربعی خیلی سریع تر از کفشور خطی نصب میشه چون سطح مقطع کوچکتری داره و نیاز به زمان گذاشتن آنچنانی نداره. هرچند نصب کفشور خطی هم کار سختی نیست و می توانید خیلی سریع آن را انجام دهید.

کفشور مشبک بخریم یا سرامیک خور؟!

انتخاب مدل کفشور کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد. از نظر کیفیت، به جد کفشور خطی سرامیک خور پلاس، سردمدار تمامی کفشورها است. چرا که کفشور پلاس از ضخامت ورق بالاتری برخوردار است و به این خاطر نسبت به سایر کفشور ها شاکله ی قوی تری دارد.

 تکنیک ساخت کفشور خطی پلاس، اتصال بدون جوش است و به صورت یک تکه غالب گیری می شود؛ به همین علت، ریسک جدا شدن دیواره از کف کفشور تقریبا صفر است. به طور کل، فروشگاه دکورا ۲۰۲۰ به کیفیت پایبند است و اعتبار مجموعه را با عرضه ی کفشورهای تقلبی زیر سوال نمی برد. از این رو تمامی کفشور های این فروشگاه استیل ضد زنگ و ضدخش هستند.

 مزیت خرید کفشور خطی از دکورا۲۰۲۰ چیست؟

خرید کفشور خطی از دکورا ۲۰۲۰ ارزان تر از سایر فروشگاه ها برآورد می شود. چرا که با خرید از دکورا۲۰۲۰ بطور مستقیم از کارخانه خرید می کنید! کفشورخطی سرامیک خور و کفشور خطی مشبک در دکورا ۲۰۲۰ با سوپاپ قوی تولید می شوند. این سوپاپ ها از انتشار بوی فاضلاب جلوگیری می کنند. علاوه بر آن از انسداد آب در شعاع اطراف کفشور و بروز گنداب هم پیشگیری می کنند. هنگام سفارش، شما محدودیت سفاریش نخواهید داشت. چه خریدار باشید چه فروشنده، می توانید به تعداد دلخواهتان کفشور سفارش دهید. برخی از ساختمان ها به دلایل مهندسی و معماری نیاز به نصب کفشور سفارشی دارند. دکورا ۲۰۲۰  امکان خرید کفشور سفارشی را هم برایتان فراهم کرده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر