Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:52:41 GMT

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم ماکو وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۸۳۰

مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم ماکو وجود ندارد

حسین عباسی  روز دوشنبه در پاسخ به گلایه ها و انتقادهای مطرح در خصوص کنترل و تنظیم بازار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شیوع ویروس کرونا در کشور، استرس‌ها و نگرانی‌های زیادی را از بابت کمبود کالا و تعطیلی مراکز عرضه در بین شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: در این راستا با اقدامات و تدابیر به‌موقع دولت در ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ مصوبات به ستادهای استانی و شهرستانی، موضوع مدیریت و در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم و مراکز عرضه به‌صورت مستمر فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه اضافه کرد: کنترل وضعیت و رصد قیمت‌ها در بازار به‌صورت مستمر توسط بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم تا نظارت‌ها به نحو احسن صورت پذیرد تا شهروندان هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته‌باشند و به طور قطع با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان محترم نیز می‌توانند هر گونه گرانفروشی را به ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

به گزارش ایرنا ماکو در شمال آذربایجان‌غربی قرار دارد و تاکنون ۱۱مورد مثبت کرونا در این شهرستان مرزی تایید شده و از این تعداد نیز هفت مورد بهبود یافته‌اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند؛ ماندن در خانه و خودمراقبتی جزو روش‌های پیشگیری در اقصی نقاط جهان به شمار می‌رود.

ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ است تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی کالای اساسی ماکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی کالای اساسی ماکو ویروس کرونا آذربایجان غربی کالای اساسی ماکو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.

محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.

وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.

۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی