Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، این اقدامات و سایر فعالیت‌های مشابه برای کمک و همراهی با پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر پزشکی و درمانی را قابل تقدیر دانست.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا از طریق بهره‌برداری از ظرفیت‌های شهرداری، برای اطلاع‌رسانی در سطوح وسیع‌تری در جذب گروه‌های مردمی علاقه‌مند به شرکت در این فعالیت‌ها گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌ای اعلام کرد: در این مسیر سازمان بازرسی شهرداری تهران، آمادگی دارد تا از طریق بستر سامانه‌های مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در اطلاع‌رسانی، جذب و هدایت این ظرفیت‌ها اقدام کند.

رئیس فرهنگسرای خاوران در جریان این بازدید به تشریح فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مردمی در این مجموعه پرداخت و گفت: کارگاه تولید ماسک همزمان با میلاد حضرت علی (ع) کار خود را با ۶ دستگاه چرخ خیاطی آغاز کرد و بعد از آن با توجه به ظرفیت فرهنگسرای خاوران، چهار دستگاه دیگر هم از مراکز اضافه شد و کارگاه، با مجموع ۱۰ دستگاه شروع به کار کرد.

قضات‌لو با اشاره به استفاده درست از ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان افزود: در حال حاضر با اضافه شدن یکهزار و ۴۰۰ دستگاه چرخ خیاطی، یکصد و ۶۵ کارگاه و فعالیت یکهزار و ۵۰۰ نفر، این قرارگاه جزو سه کارگاه اصلی تولید مردمی ماسک شهر تهران است.

وی از تولید بیش از ۳۲۰ هزار ماسک از ابتدای آغاز به کار قرارگاه تا به امروز خبر داد و گفت: با توجه به نیاز وزارت بهداشت و بخش‌های درمانی در خصوص اقلام بهداشتی و پزشکی، تقریباً تمام تولیدات این قرارگاه در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به تولید و دوخت گان طی یک هفته اخیر اظهار داشت: در این مدت بیش از یکهزار و ۵۰۰ دست گان نیز برای بیماران و کادر درمان تولید شده است که این تعداد در حال افزایش است.

وی گفت: ماسک‌ها پس از تولید به پایگاه‌هایی که دستگاه‌های ضدعفونی کننده دارند فرستاده و بعد از ضدعفونی کردن از فرهنگسرای خاوران برای وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

مدیر فرهنگی منطقه ۱۵ بیان کرد: هزینه تولید ماسک تا به امروز به صورت کاملاً مردمی جمع‌آوری شده است.

قضات‌لو، آموزش ۵۰ تا ۷۰ نفر از آقایان و بانوان برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها و بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده و توزیع آنها در بخش‌های مختلف را از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مردمی مطرح کرد.

در پایان این بازدید، رئیس سازمان بازرسی به همراه سیاری معاون منابع انسانی سازمان، نامداری مدیرکل بازرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسوی معاف سرپرست سامانه ۱۸۸۸ و نصریان رئیس سامانه ۱۳۷ از سایر بخش‌های فرهنگسرای خاوران بازدید کردند.

شهروندان برای همکاری و مشارکت با قرارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب (س) مستقر در فرهنگسرای خاوران می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس گرفته و یا به فرهنگسرا واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند.

کد خبر 4889093

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ماسک طبی فرهنگسرای خاوران ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نوروز وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی احتکار ماسک طبی سازمان تامین اجتماعی فرهنگسرای خاوران سازمان بازرسی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران

تین نیوز

در پی سازمان بازرسی کل کشور علیه شورای اسلامی شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای شهر تهران درباره تراکم در احداث بنا را غیر قانونی اعلام و باطل کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، متن رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در اینباره به شرح زیر است:

بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری (الحاقی ۲۷/۱۱/۱۳۴۵): « مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن باید قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساختمان از شهرداری پروانه اخذ نمایند. شهرداری می تواند از عملیات ساختمان های بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه به وسیله مأمورین خود اعم از آن که ساختمان در زمین محصور یا غیرمحصور واقع باشد، جلوگیری نماید »  و بر مبنای تبصره ۱ همین ماده، در موارد مذکور فوق که از لحاظ اصول شهرسازی یا فنی یا بهداشتی قلع تأسیسات و بناهای خلاف مشخصات مندرج در پروانه ضرورت داشته باشد یا بدون پروانه شهرداری ساختمان احداث یا شروع به احداث شده باشد به تقاضای شهرداری موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مطرح می شود و شهرداری مکلّف به اجرای رأی کمیسیون های مربوط است و از طرفی هرگونه اتّخاذ تصمیم در خصوص میزان  تراکم و سطح اشغال  در احداث بنا در صلاحیت  کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران  قرار دارد و شوراهای اسلامی شهر فاقد هرگونه اختیار قانونی در این خصوص هستند.

بنا به مراتب فوق، تبصره ۲ الحاقی به بند ۳ـ۱ از مصوبه شماره ۲۸۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۸/۳۰ شورای اسلامی شهر تهران که متضمن اتّخاذ تصمیم در رابطه با سطح اشغال و تراکم است، خلاف قانون و خارج از حدود اختیار بوده و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می شود.

این رأی براساس ماده ۹۳ قانون دیوان عدالت اداری (اصلاحی مصوب ۱۰/۲/۱۴۰۲ ) در رسیدگی و تصمیم گیری مراجع قضایی و اداری معتبر و ملاک عمل است. با اعمال ماده ۱۳ قانون دیوان عدالت اداری و تسری اثر ابطال مقرره مورد شکایت به زمان تصویب آن مخالفت شد.

رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ـ حکمتعلی مظفری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم