Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:09:55 GMT

مبادی ورودی و خروجی بانه طی دو روز آینده بسته است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۸۵۳

مبادی ورودی و خروجی بانه طی دو روز آینده بسته است

محمد امین زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به دیگر شهرهای استان ممنوع است و از تردد آنها جلوگیری می شود.

وی افزود: طرح تقویت فاصله گیری اجتماعی مصوب ستاد مدیریت و مقابله با کرونا با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تشدید کنترل ترددهای غیر ضروری آغاز شده که به تبع در شهرستان بانه نیز اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه ادامه داد: در یک ماه اخیر توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان در راستای ممانعت از گسترش شیوع کرونا و اجرایی کردن و بومی سازی طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

امین زاده یادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان بانه مسیرهای ورودی و خروجی محور بانه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: مسیرهای دمامه، ترخان آباد، جاده سورین، پارک جنگلی بابوس، جاده سلیمانی و مسیرهای منتهی به شهرستان شامل جاده بانه - سردشت، بانه - مریوان، بانه - سقز و بانه - آرمرده در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بسته خواهد بود.

کد خبر 4888911

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بانه فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری بارش باران ماسک طبی ضدعفونی تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرزها استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

کد خبر 6087669

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت