Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگه خبری هیل، اسحاق رابینسون، نماینده دموکرات ایالت میشیگان آمریکا روز یکشنبه در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

خانواده رابینسون ۴۴ ساله، مرگ وی را در اثر ابتلا به ویروس کرونا تائید کردند. فرماندار ایالت میشیگان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود با خانواده رابینسون ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر را در ایالت میشیگان به کام مرگ کشانده است. آمریکا در حال حاضر جایگاه نخست را از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا در میان کشور‌های دنیا دارد.

دکتر آنتونی فائوچی، مدیر "موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی" آمریکا در گفت‌وگو با سی ان ان تخمین زد ممکن است همه گیری کرونا جان بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر را در آمریکا بگیرد. این مطلب در شرایطی بیان می‌شود که مقامات نیویورک، نیواورلئان و دیگر شهر‌های بزرگ آمریکا هشدار داده اند تجهیزات پزشکی‌شان به زودی به اتمام خواهد رسید.

آمریکا هم اکنون بیش از صدو چهل هزار مورد آلودگی به ویروس کرونا را به ثبت رسانده که بیشترین تعداد در بین کشور‌های جهان است. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ایالت میشیگان ویروس کرونا ایالت میشیگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم