Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: محور اصلی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مردم هستند.

ولی الله حیاتی در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که 11 فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: مبنای کار ما در طرح فاصله گذاری اجتماعی دستوالعمل کشوری است که در سطح ملی صادر شده است و باید طبق این طرح عمل شود و هیچ گونه افراط و تفریطی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، مسئله اعمال محدودیت است نه مسدودیت و به هیچ عنوان در این طرح به مسئله مسدودیت اشاره نشده است.

حیاتی ادامه داد: طبق این طرح، فرمانده میدان اجرای طرح، نیروی انتظامی است و ابلاغیه لازم نیز برای آن صادر شده است.

وی اظهارکرد: در روز 13 فروردین تمام تفرج گاه ها، بوستان ها، بقاع متبرکه تعطیل هستند و نیروی انتظامی با قدرت اعمال وظیفه می کند.

این مقام مسئول در ارتباط با اصناف نیز گفت: قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ما در استان طبق شرایط روز تصمیم گیری می کردیم و تعطیلی اصناف نیز مطابق آن زمان بود اما با ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی اصناف باید طبق این طرح صورت گیرد.

وی با اعلام تشکر از مردم جهت همکاری در اجرای این طرح افزود: کاهش 74 درصدی تردد و کاهش 49 درصدی مصرف بنزین در استان نشان از همکاری مردم در اجرای این طرح بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در مورد طرح سامانه غربالگری نیز گفت: این طرح در استان در حال اجرا است و امیدوار هستیم تا سه روز آینده به نقطه ایده آل برسیم.

وی خطاب به فروشندگان، تجار و توزیع کنندگان لوازم بهداشتی نیز اظهارکرد: باید توزیع و فروش این لوازم بر اساس ضوابط قیمت گذاری انجام و این ضوابط رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان شمالي طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار رئیس حوزه علمیه اجرای خراسان شمالی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، طرح نور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تداوم در اجرای صحیح این طرح و پشتیبانی فرهنگی از آن موجب به صفر رساندن بی حجابی در سطح جامعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بستر سازی فرهنگی و ایجاد قطب‌های فرهنگی برای مبارزه با بی حجابی نیازمند برنامه‌ریزی است.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: توانمندی‌های مجموعه حوزه علمیه در قالب اجرای یک برنامه برای مبارزه با بی حجابی و هجمه فرهنگی باید به‌کار گرفته شود.

حسین‌نژاد گفت: در جامعه اگر از ارزش‌های دینی و تقید به قانون و هنجارهای اجتماعی کاسته شود بستر برای نفوذ قدرت‌های سلطه قوت خواهد گرفت و فرصت برای هجمه‌های آنان فراهم می‌شود اما این در حالیست که از ارکان مهم تداوم انقلاب اسلامی تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

کد خبر 6083244

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • کاهش تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در اسفند ۱۴۰۲به ۲۴.۵ درصد
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • کاهش ۱۶.۲ واحد درصدی تورم تولیدکننده در سال ۱۴۰۲+نمودار
  • بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است