Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد ظهر دوشنبه در نشست مقابله با کرونا با اشاره به تلاش جدی برای پیشگیری از شیوع این ویروس اظهار داشت: مقابله با کرونا نیازمند عزمی جدی است و باید تلاش جدی و مشارکت گروهی صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: در پی شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح استان نظارت و پایش بر امحا و بی خطر سازی پسماندهای عفونی در طول هفته انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی نژاد افزود: در پی شیوع ویروس کرونا کارشناسان پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست در راستای وظایف سازمانی به منظور نظارت و پایش بر پسماندهای عفونی، اقدام به بازدید از محل بی خطر سازی و امحاء پسماندهای عفونی بیمارستان شهدای خلیج فارس و محل دفن پسماندهای عفونی کردند.

وی تصریح کرد: همچنین نظارت بر نحوه امحاء و بی خطر سازی پسماندهای عفونی سایر مراکز و بیمارستان‌ها نیز در طول هفته انجام می‌شود.

کد خبر 4889130

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر اداره کل محیط زیست استان بوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری بارش باران ماسک طبی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی پسماندهای عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در دومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان در سال جاری اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب طبیعت ایلام و جذب گردشگران داخل و خارج استان، افزایش تردد در روز‌های آتی پیش‌بینی می‌شود که لازم است نظارت‌ها بر حوزه راه‌های مواصلاتی افزایش داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در رانندگی، تاکید کرد: علاوه بر فرهنگ‌سازی، باید نظارت‌ها را نیز تشدید کرد، لذا فرمانداران در روز‌های آتی در محور‌های مواصلاتی حضور میدانی داشته باشند و از ظرفیت خودرویی و نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان همیار پلیس برای تشدید نظارت استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تقویت نظارت و کاهش سرعت حرکت در محور‌ها را، بستر مناسبی برای کاهش تصادفات دانست و گفت: در نقاطی که احتمال وقوع تصادف زیاد است باید با اقداماتی، چون ایمن‌سازی، مسدودسازی، آشکارسازی، نصب بنر و آگاه‌سازی مردم در فضای رسانه‌ای، نسبت به رفع موقت و دائم این نقاط حادثه‌خیز اقدام کرد.

هژبری گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش تردد جاده‌ای در روز‌های آتی تعطیلات نوروزی، لازم است با هم‌افزایی پلیس راه، پلیس راهور، گروه‌های مردم‌نهاد، همیاران پلیس شهرداری‌ها، فرمانداران و بسیج، پوشش مناسبی در جاده‌های استان صورت بگیرد.

هژبری گفت: بنا به پایش‌های صورت گرفته محور‌های ایلام - مهران، ایلام - سرابله، ایلام - ایوان، مهران - دهلران و محور ایلام - دره‌شهر در روز‌های آتی بیشترین تردد و ترافیک را خواهند داشت، لذا فرمانداران این مسیر‌ها باید نظارت میدانی کامل داشته باشند و روزانه گزارش میدانی را ارسال کنند.

وی گفت: علت بخش اعظم تصادفات و حوادث جاده‌ای، عامل انسانی است لذا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه و صدا و سیما در روز‌های پایانی تعطیلات بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود هم‌چنان جهت کاهش تصادفات جاده‌ای، در میدان اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی باقی بمانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از رانندگان و گردشگران نوروزی خواست با رعایت اصول صحیح رانندگی، توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه؛ سفری راحت، ایمن و خاطره‌انگیز را برای خود و سایر گردشگران فراهم کنند و پلیس نیز هیچ مماشاتی با متخلفان نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • کشف و امحاء ۶ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم سبوس آرد در سنقر
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا