Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:22:37 GMT

تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۵۹۶۱

تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه

طبق مذاکرات صورت گرفته، بازار سرمایه با سرمایه‌ای بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان با هدف حمایت از فعالان اقتصادی، آماده تامین مالی پروژه‌های بخش خصوصی کیش است.

به گزارش ایسنا، ناصر آخوندی - معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش - با اشاره به  ظرفیت صدها هزار میلیارد تومانی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک فعال در بورس، اظهار کرد: بر این اساس این آمادگی وجود دارد تا با مشارکت این صندوق‌ها، سرمایه لازم برای بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با گروه های مالی ارایه‌کننده خدمات بازار سرمایه در این خصوص گفت: در پی درخواست مجموعه‌های تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، با ایجاد نمایندگی آنها در جزیره کیش موافقت شد و مقرر شد این نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه با توجه به نیازها و موضوع فعالیت بخش خصوصی، ابزارهای تامین مالی متناسب با هر پروژه را طراحی و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس به تامین مالی آنها مبادرت کنند. با توجه به وجود سرمایه بیش از صد هزار میلیارد تومانی صندوق‌های بورسی، امکان افزایش سقف تامین مالی با توجه به مشخصات پروژه وجود دارد.

‎طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم با این گروه های مالی را در شرایط بحرانی کنونی برای حمایت از فعالان بخش خصوصی ضروری دانست و اعلام کرد: این مجموعه ها شامل کارگزاری، سبد گردان، مشاور سرمایه‌گذاری و همچنین صندوق سرمایه گذاری با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان، توان اجرایی تمامی روش‌های تامین مالی از طریق بورس را داشته و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، خدمات مدنظر را ارایه خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار سرمايه تامین مالی بازار سرمایه تامین مالی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • محرک جدید بورس
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی