Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@00:00:05 GMT

آغاز عملیات «بهار پیروزی‌ها» در نینوا و صلاح‌الدین

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۰۱۳

آغاز عملیات «بهار پیروزی‌ها» در نینوا و صلاح‌الدین

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سازمان الحشد الشعبی امروز دوشنبه آغاز عملیات بزرگ پاکسازی نینوا و صلاح‌الدین از عناصر بازمانده داعش را اعلام کرد.

در بیانیه الحشدالشعبی آمده است که تیپ‌های ۴۴ و ۵۱ و عملیات نینوی الحشدالشعبی، واحد مهندسی نظامی و مبارزه با مواد منفجره با پشتیبانی هواپیماهای ارتش و نیروهای زرهی ارتش این عملیات را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گزارش وبسایت الحشدالشعبی، همچنین هنگ تاکتیکی، هنگ سوات و دو هنگ ارتش عراق در اجرای عملیات «بهار پیروزهای بزرگ» برای پاکسازی دو جزیره نینوی و صلاح‌الدین مشارکت دارند.

در این بیانیه آمده است که این عملیات بر اساس اطلاعات به دست آمده در خصوص ورود گروه‌های مسلح از مرز سوریه با سوء استفاده از سرگرم شدن کشور به مبارزه با ویروس کرونا، اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود

امام جمعه کرمان گفت: عملیات وعده صادق به‌عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح کرمان به‌مناسبت روز ارتش در شهر کرمان، عملیات وعده صادق را به عنوان پیروزی بزرگ و افتخار عظیم تاریخی برشمرد.


وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد، جمهوری اسلامی در رابطه با امنیت و کوچکترین تعرضی به خاک و منافعش، با هیچ کسی تعارف ندارد.

او با اشاره به اینکه ارتش شجاع می‌تواند با اراده فولادین خود و اجرای تکلیف و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به موفقیت برسد تصریح کرد:اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای مصالح و منافع ایران اسلامی ازجمله ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

*ارتش از اركان اصلي تامين امنيت 

سپس فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در نیز طی سخنانی گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح به چنان بازدارندگی و بالندگی رسیده که به‌عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت در اقتدار و ماندگاری است.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه امنیت در سرتاسر مرز‌های کشور برقرار است تاکید کرد: بازدارندگی‌ای که امروز نصیب جمهوری اسلامی شده در سایه رهبری داعیانه و گوش دادن به فرمایشات رهبری توسط نیرو‌های مسلح است.


ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور افزود: حضور ارتش در دفاع مقدس، بازسازی کشور و به‌عنوان بازوی ولایت در حفظ بازدارندگی بر کسی پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی