Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:54:02 GMT

کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۰۲۰

کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی لارستان از کاهش 25 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی لارستان خبر داد.

مسعود حاج رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان بابیان اینکه از 25 اسفندماه 98 تا 7 فروردین‌ماه سال جاری، 49 مورد خدمات‌رسانی جهت بیماران مشکوک به کرونا انجام‌شده است، اظهار داشت: از این تعداد، 30 مورد با علائم تنفسی به بیمارستان منتقل‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به اینکه در طی این مدت 358 مورد مشاوره تلفنی در زمینهٔ بیماری کرونا به تماس‌گیرندگان با اورژانس ارائه‌ شده است، افزود: با توجه به وظیفه اصلی مرکز تلفن اورژانس، دیجیتالی بودن فرایند پاسخگویی و محدودیت در برقراری تماس برای پاسخگویی در زمینهٔ بیماری کرونا، از شهروندان تقاضا می‌شود با شماره 52248020 تماس  بگیرند.
وی با تأکید بر اینکه هرگونه تماس با شکاره 115 و سؤال در مورد کرونا ، تضییع حقوق سایرین را به دنبال دارد، تصریح کرد: به دلیل طولانی شدن مشاوره با تماس‌گیرندگان تماس با خط 115، ممکن است باعث تضییع حقوق مددجویان اورژانسی شود.
حاج رجبی با اذعان اینکه در مدت مشابه بازه زمانی اسفند و فروردین، نسبت به سال گذشته به لحاظ بروز تصادفات بین جاده‌ای در لارستان 25 کاهش وجود داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده به خاطر شیوع کرونا انتظار می‌رفت در این زمینه شاهد کاهش بیشتری باشیم.
وی بابیان اینکه به دلیل رعایت کامل نکات بهداشتی در انجام مأموریت‌ها هیچ‌کدام از کارکنان و نیروهای اورژانس به کرونا مبتلا نشده‌اند، اضافه کرد: بعد از هر مأموریت، آمبولانس‌ها ضدعفونی می‌شود و اقدامات پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادفات اورژانس محورهای مواصلاتی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

سرهنگ‌احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخربن وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش‌های باران در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، یزد، کرمان، فارس هستیم.

وی افزود: هم اکنون آزادراه قزوین _ کرج (ساسانی، پل فردیس تا پل کلاک) و محور تهران _ شهریار (برخی مقاطع) دارای ترافیک سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محورهای خرم آباد _ پلدختر، بمپور _ بهشت آباد، دلگان _ بمپور، بندرخمیر _ بندر لنگه (کنخ)، فنوج _ کتیچ، چاهان _ زرآباد، نیکشهر _ چابهار، فیروزآباد _ بمپور، دلگان_ زهکلوت، قصرقند _ نیک شهر مسدود است.

کد خبر 6080504

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن