Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:03:38 GMT

فهرست مشخصات Encore GX 2021 بیوک فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۰۲۷

فهرست مشخصات Encore GX 2021 بیوک فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند هفته پس از این که خودروی Buick Encore GX نمایش آمریکای شمالی خود را پشت سر گذاشت، فهرست جدیدی از مشخصات شایعه شده نسخه ۲۰۲۱ آن در فضای مجازی منتشر شد. درست است که اطلاعات منتشر شده بسیار جالب و قابل توجه هستند، اما باید برای فهمیدن تفاوت این نسخه بیشتر صبر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این که ما به شما می‌گوییم باید صبر داشته باشید، تغییراتی است که گفته می‌شود بر درون و بیرون خودروی Buick Encore GX اعمال می‌شود. سازندگان این خودرو انتظار دارند که با انجام این تغییرات نظر افراد مختلف برای مدرن‌ترین کراس اوور بیوک را جلب کنند.

تغییرات اعمال شده بر ظاهر نسخه جدید Buick Encore GX

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع مذکور، در طراحی بخش جلویی و عقب Encore GX 2021 تجدید نظر شده است. البته به جز در آن دسته که مجهز به بسته اختیاری Sport Touring هستند، که از قبل دارای چرخ‌های منحصر به فرد و ترکیب رنگ قرمز و مشکی هستند.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

داخل Buick Encore GX 2021 چه تغییراتی کرده است

در داخل این خودرو دیگر خبری از درگاه USB نیست، زیرا اکنون زمان اتصالات بدون سیم برای Apple CarPlay و Android Auto است. همچنین رادیو ماهواره‌ای SiriusXM نیز به صورت استاندارد در همه مدل‌ها از سال ۲۰۲۰ موجود است. قاعدتا ما باید هر چه بیشتر به سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست بیاوریم؛ اما هم اکنون نیز فهرست منتشر شده از Encore GX 2021 اطلاعات بسیار خوبی درباره تنظیمات اتصال آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

هم اکنون در نمایندگی‌های بیوک خودروی پایه Encore GX 2020 با قیمت ۲۵۰۹۵ دلار، موتور بنزینی ۱.۲ لیتری توربوشارژ با ۳ سیلندر و یک CVT به شما ارائه می‌دهد. دو هزار دلار به قیمت آن اضافه کنید و به یک خودروی 4WD، بدون در نظر گرفتن نسخه آن، دسترسی پیدا کنید. در واقع Buick Encore GX یک قدم بالاتر از نسخه معمولی Encore است که قصد دارد کل خانواده این کراس‌اوور را تقویت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی سواری اطلاعات جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

سایت شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • جنجال‌آفرینی مجدد بولسونارو در برزیل
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد